ساری،

برگزاری جشن ازدواج مبتکرانه در بابلسر

جشن ۵۰۰ نوعروس به میزبانی سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها با ابتکاری در تحویل جهیزیه‌ها امروز در بابلسر برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدجواد فولاد مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌های کشور از برگزاری جشن ۵۰۰ نوعروس در بابلسر خبر داد و گفت:: با هدف گسترش احسان و نیکوکاری و کمک به نوعروسان نیازمند این سازمان در مازندران با همکاری اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری این استان، جشن ۵۰۰ نوعروس با ابتکاری در تحویل جهیزیه‌ها امروز در بابلسر برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه جهیزیه این نوعروسان ساعت ۱۷ عصر امروز پنج شنبه ۱۲ مرداد با شناور‌های دریایی از فریدونکنار به ساحل بابلسر منتقل می‌شود، افزود: علت این مراسم این ابتکار در انتقال جهیزیه، برگزاری جشن ازدواج این زوج‌ها ساعت ۲۰ امروز در پارکینگ صفر بابلسر است.


مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌های کشور با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰ خودروی پیکان وانت حامل ۵۰۰ جهیزیه نوعروس از گلوگاه حرکت و هم اکنون در بابلسر مستقر شدند، گفت: فرش، یخچال، لباس شویی، چرخ گوشت، اجاق گاز، پتو، سرویس قابلمه و سرویس چینی و چوبی از جمله مهم‌ترین اقلام موجود در این کاروان است.


محمدجواد فولاد با بیان اینکه به هر زوج تحت پوشش این سازمان از ۲۰ تا ۴۰ میلیون ریال کمک خواهد شد، افزود: هدف از برپایی این کاروان تشویق و ترغیب و اطلاع رسانی به مردم و جذب خیرانی که علاقمند به کمک به افراد نیازمند هستند است.


افراد تحت پوشش سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌های کشور شامل ایتام، بی بضاعت، بدسرپرست، بی پرست، بیماران، کمک هزینه آموزشی و درمانی است.


انتهای پیام/ع


جشن ازدواج ۵۰۰ نوعروس در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.