دامغان؛

اجرای طرح حذف قند در شهرستان دامغان

در این راستا خانواده‌های بی ‌بضاعت دارای بیماری دیابت شناسایی و تحت پوشش حمایت‌های مالی قرار گرفتند و از خدمات این انجمن به‌صورت رایگان برخوردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  حجت‌الاسلام بهروز منصور کوهی مدیرعامل انجمن دیابت دامغان گفت: چهار خَیّر دامغانی با کمک‌های مالی خود از بیماران دیابتی حمایت می‌کنند و در این راستا نیز خانواده‌های بی‌بضاعت دارای این بیماری شناسایی و تحت پوشش حمایت‌های مالی قرار گرفتند و از خدمات این انجمن به‌صورت رایگان برخوردارند.

وی افزود: یکی از ابتکارات انجمن دیابت دامغان اجرای طرحی تحت عنوان «مسیر شیرین» باهدف حمایت از خانواده‌های دیابتی بی‌بضاعت دارای فرزند محصل است که در این راستا ۲۵۰ خانواده از بسته فرهنگی شامل کیف و لوازم‌التحریر حمایت شد.

مدیرعامل انجمن دیابت دامغان تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های که از سوی انجمن دیابت و برای نخستین بار در سطح کشور و استان اجرا خواهد شد طرح حذف قند از خانه تا اداره ویژه کارکنان دولت است که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم بیمارانی که به بیماری دیابت مبتلا هستند را کنترل کنیم.

کوهی افزود: باهدف ارائه آموزش‌های لازم و به روز شدن اطلاعات بیماران دیابتی بیش از ۵۰ همایش برگزار شد تا با انجام این کار بیماران دیابتی را کنترل و بیماری آنان را چک و در کاهش عوارض آن تاثیر گذار باشیم.

وی اظهارداشت: شناساندن بیماری دیابت به جامعه با بیان آموزش های مفید و لازم و اطلاع رسانی از نحوه وجود و شیوع این بیماری از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های انجمن دیابت دامغان است که در این زمینه تمام همت و تلاش ها به کار گرفته شد که هیچکس به علت عدم آگاهی دچار بیماری دیابت نشود.

انتهای پیام/ م


حمایت چهار خَیّر دامغانی با کمک‌های مالی خود از بیماران دیابتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.