کشته شدن 9 نفر در جریان برگزاری انتخابات مجلس موسسان ونزوئلا

دادستانی کل ونزوئلا از کشته شدن 9 نفر در جریان برگزاری انتخابات مجلس موسسان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اروپا پرس، دادستانی کل ونزوئلا از کشته شدن 9 نفر در خشونت های مرتبط با برگزاری انتخابات مجلس مؤسسان، از جمله یک کاندیدای انتخاباتی و یک رهبر جوانان مخالف دولت خبر داده است.
 
در کاراکاس، مخالفان دولت تظاهراتی در بزرگراه 'فرانسیسکو فاخاردو' برگزار کردند که نیروهای امنیتی سعی‌ در متفرق کردن تظاهرات کنندگان را داشتند.
 
«فردی گوارا» نماینده حزب مخالف دولت و معاون مجلس ملی‌ در این باره گفت: ایده این است که با برگزاری تظاهرات بتوانیم جمع شویم و با این هدف که به فشارها ادامه و نشان دهیم که در مقاومت هستیم .
 
در میدان 'بریون' واقع در غرب کاراکاس، پلیس ملی‌ بولیواری با پرتاب گاز اشک آور ، حدود 200 نفر از جمله نمایندگان مخالف دولت را متفرق کرد .
 
در میدان 'آلتامیرا' مرکز اعتراضات مخالفان دولت نیز هشت دستگاه موتور سیکلت از جمله دو موتور سیکلت متعلق به پلیس به آتش کشیده شد و چندین غیرنظامی و کارکنان دولتی مجروح شدند.
 
منطقه 'ال پاراییسو' واقع در غرب کاراکاس هم یکی‌ از نواحی با بیشترین حوادث بود بطوریکه تظاهرات کنندگان یک خودروی زره ای پلیس را به آتش کشیدند. این درگیری ها تعدادی مجروح برجای گذاشت.
 
انتهای پیام/  

در جریان انتخابات مجلس موسسان ونزوئلا 9 نفر کشته شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار