مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

توسعه اقتصادی مناطق آزاد در گرو لغو ویزای اتباع خارجی

زمانی گفت: در صورت برداشته شدن ویزا برای اتباع خارجی وارده به منطقه آزاد اروند، این مسئله سبب رونق و توسعه اقتصادی و افزایش درآمدهای مردمی می‌شود.

افزایش درآمد‌های مردم با لغو ویزای اتباع خارجی

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ديدار با سردار رضائيان رئيس پليس امنيت و اطلاعات نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران ضمن ارائه نقطه نظرات خود با برنامه پیشنهادی ارائه شده در جلسه، دستور  همکاری با پلیس را در این زمینه صادر کرد.

وی اظهار کرد: انتظار می رود تا ورود و خروج مسافران خارجی بدون ویزا به منطقه آزاد اروند در آینده بسیار نزدیکی به مرحله اجرا در آید.

به گفته وی این موضوع در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی و درآمدهای مردم منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.

سردار رضائيان رئيس پليس امنيت و اطلاعات نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه ریزی پليس امنيت و اطلاعات جهت استقرار واحدهای مربوطه و سیستم های کنترل واقعی و مجازی جهت تسهیل ورود اتباع بيگانه بر اساس قوانين مناطق آزاد ( و بدون نياز به رواديد) به منطقه آزاد اروند ارائه کرد.

وی همچنین از همکاری خوب و دلسوزانه سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه دفتر مركزی حراست این سازمان با پلیس اطلاعات و امنیت ناجا در تهیه نقشه راه جهت اجرای مقررات در منطقه ازاد اروند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

افزایش درآمد‌های مردم با لغو ویزای اتباع خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
واقعا ممنون ، خوزستان و مخصوصا خرمشهر و آبادان بعداز نزدیک به 28سال پس از جنگ هنوز خونین شهر و بدون آبادانی هستن . کی واقعا باید خرمی و آبادانی رو به 2شهر ایران عزیزمان که خودشون هم داری ثروت نفت و گاز و پتروشمی هستن برگردوند ؟
آخرین اخبار