ساری؛

تحقق ۱۹ درصدی تامین انرژی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا

۱۹ درصد انرژی تعهدی نیروگاه شهیدسلیمی نکا سه ماه امسال طبق قرارداد محقق شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  نعمتی مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: نیروگاه شهید سلیمی نکا در سه ماه امسال ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون و ۷۱ هزار کیلووات ساعت انرژی تولید کرد.


وی افزود: از این میزان تولید ۲ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۹۴۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.


مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: در این سه ماه ۷۷ درصد انرژی تولیدی در واحد‌های بخاری و ۲۳ درصد در واحد‌های سیکل ترکیبی بدست آمد، سهم سوخت گاز در تولید انرژی ۹۵ درصد و سهم سوخت مازوت نیز ۵ درصد بوده است.


نعمتی افزود: علیرغم خروج متناوب واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی جهت انجام تعمیرات اساسی و میاندوره‌ای تا اواسط خرداد ماه، واحد‌های ۱،۲ و ۴ بخاری در این سه ماه هر کدام با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات جهت انجام تعمیرات میاندوره‌ای و بازدید‌ها جمعاً به مدت ۶۸ روز و واحد ۳ بخاری نیز بدلیل انجام تعمیرات اساسی به مدت ۷۹ روز از مدار خارج بوده است.


وی گفت: بلوک سیکل ترکیبی نیز در این مدت با ظرفیت ۴۳۵ مگاوات بدلیل انجام تعمیرات ژنراتور و بازدید مسیر داغ در واحد یک گازی به مدت ۵۵ روز بصورت نیم بار در مدار قرار داشت.


انتهای پیام/آ


تولید ۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید سلیمی نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.