آماج حملات مقاومت علیه آخرین مخفیگاه جبهه‌النصره در عرسال

نیروهای ارتش لبنان با همراهی رزمندگان مقاومت حملات خود را علیه مواضع تکفیری‌ها در جرود عرسال ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای پیاده‌نظام مقاومت پیشروی‌های خود را به‌سمت مواضع تروریست‌های مسلح در منطقه "وادی حمید" جرود عرسال آغاز کردند.

در این عملیات رزمندگان مقاومت بمباران مواضع تروریست‌های جبهه‌النصره را در اطراف ناحیه "وادی النخیل" در دستور کار خود قرار دادند.

نیروهای مقاوت طی روز گذشته با ادامه پیشروی‌ها در منطقه جرود عرسال، بیشتر نقاطی را که به ناحیه وادی حمید منتهی می‌شد، به‌تسلط خود درآوردند.

آماج حملات مقاومت علیه آخرین مخفیگاه جبهه‌النصره در عرسال

گفتنی است که منطقه "الملاهي" آخرین مخفیگاه جبهه‌النصره در جرود به‌شمار می‌رود.

در این عملیات یگان‌های مقاومت 3 دستگاه از وسائل نقلیه و پایگاه‌های شلیک موشک عناصر جبهه‌النصره را در جرود عرسال منهدم کردند.

لازم به‌ذکر است که پیشروی رزمندگان مقاومت به‌حدی بود که 17 تن از تروریست‌ها به‌هلاکت رسیده و ده‌ها تن از آنان نیز زخمی شدند.

آماج حملات مقاومت علیه آخرین مخفیگاه جبهه‌النصره در عرسال

به‌نقل از شبکه المیادین؛ جنگنده‌های ارتش سوریه با حمله به ورودی "الزمرانی" در داخل مرزهای سوریه، اماکن حضور تروریست‌های جبهه‌النصره را در اطراف "وادی الخیل" و "وادی حمید" بمباران کردند.

نیروهای ارتش لبنان نیز با همراهی رزمندگان مقاومت، در دست‌یابی به این پیروزی‌ها نقش داشتند.

"ژوزف عون" فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد که اخیرا نزدیک به 50 تن از تروریست‌های خطرناک که برخی از آنان نیز در کشتار نظامیان سال 2014 این کشور مشارکت داشتند، بازداشت شدند.

انتهای پیام/

پیشروی رزمندگان مقاومت در منطقه "وادی حمید"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار