کعبی: برخی از مربیان فوتبال ما کاسب هستند/ تا زمانی که زنده هستم به کسی باج نمی دهم/ ما مرده پرست هستیم

کاپیتان تیم سپیدرود رشت گفت: برخی از مربیان فوتبال ما کاسب هستند و با آوردن بازیکنان بی کیفیت خارجی به ایران کاسبی می کنند.

حسین کعبی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت تیم سپیدرود رشت اظهار کرد:خوشبختانه پس از برگزاری چند بازی دوستانه با تیم های گل گهر سیرجان،فولاد و ماشین سازی تبریز شرایط خوبی داریم و خود را برای بازی سخت هفته نخست رقابت های لیگ برتر مقابل تیم نفت تهران آماده می کنیم.

وی در مورد شرایط نابسامان تیم نفت تهران گفت: گویا تیم نفت تهران اکنون شرایط مناسبی ندارد اما من دعا می کنم این تیم پس از دیدار با تیم ما و از هفته دوم لیگ نتایج خوبی کسب کند و همچنین بتواند در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای برای کشورمان باشد.

 برخی از مربیان لیگ برتری کاسب هستند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از حضور بازیکنان بی کیفیت خارجی در لیگ برتر تصریح کرد: من به هیچ عنوان به بازیکن خارجی اعتقاد ندارم و با تمام احترامی که برای مربیان فوتبال کشورمان قائل هستم باید بگویم برخی از مربیان فوتبال ما کاسب هستند و با آوردن بازیکنان بی کیفیت خارجی به ایران کاسبی می کنند.

وی افزود: شما می توانید از عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود بپرسید که تاکنون چند بازیکن بی کیفیت خارجی توسط دلال ها به فوتبال ما آمده اند و به جز هزینه هنگفت، منفعتی برای ما نداشته اند. به نظر من تاکنون تنها دو یا سه بازیکن خارجی خوب در فوتبال کشورمان فعالیت داشته اند.

دلالی همه جا رخنه کرده است

کعبی با اشاره به پشت پرده پدیده دلالی در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من با مدرک می گویم که دلالی در فوتبال ایران به شکل عجیبی وجود دارد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پدیده شوم به یک برنامه ورزشی تلویزیونی نیز رخنه کرده و این برنامه به صورت علنی بازیکن و مربی جا به جا می کند.
وی ادامه داد: این برنامه هنوز روی آنتن است و به کار خود ادامه می دهد، منظور من عادل فردوسی پور نیست چرا که او واقعا مجری عادل و راستگویی است اما متاسفانه برخی افراد از موقعیت خود سوء استفاده می کنند.

کاپیتان تیم سپید رود رشت افزود: اجازه بدهید نام این فرد را نگویم چون او در حدی نیست که من بخواهم نامش را افشا کنم، فقط به او می گویم که کور خوانده ای و نمی توانی حسین کعبی را به سرنوشت دیگران دچار کنی، من تا زمانی که زنده هستم به کسی باج نمی دهم.

از شکایت قلعه نویی ترسی ندارم

کعبی درباره شکایت امیر قلعه نویی از او عنوان کرد: هنوز نامه ای مبنی بر شکایت قلعه نویی به دست من و وکیلم نرسیده است اما اگر هم موضوع شکایت این مربی از من صحت داشته باشد مشکل خاصی ندارم و به هر جا که لازم باشد می روم و حقیقت ماجرا را توضیح می دهم.

ما مرده پرست هستیم

بازیکن اسبق تیم ملی همچنین با اشاره به خداحافظی سید مهدی سید صالحی از دنیای بازیگری فوتبال یادآور شد: سید صالحی بازیکن بسیار توانمند و با اخلاقی بود و باید از زحمات او تقدیر شود. این ضعف فوتبال ما است که برای بازیکنان بزرگی که از فوتبال خداحافظی می کنند حتی یک بازی خداحافظی برگزار نمی کنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که بازیکنان خوبی مثل مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، علی دایی و هادی عقیلی که سال ها پیراهن تیم ملی کشورمان را بر تن کرده بودند از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کردند از آنان تقدیر نشد و متاسفانه ما ایرانی ها مرده پرست هستیم و تنها پس از مرگ افراد از خدمات آنان یاد می کنیم.

کعبی در پایان گفت: مدیران فوتبال ما فقط به فکر تصاحب صندلی خودشان هستند و اقدام مهمی در جهت پیشرفت فوتبال انجام نمی دهند. فوتبال ایران در این سال های اخیر انتظارات را برآورده نکرده و دومین صعود پیاپی به جام جهانی را نیز مدیون کارلوس کی روش هستیم و به غیر از صعود به جام جهانی موفقیت دیگری نداشته ایم.

انتهای پیام/

اظهارات کعبی در مورد شیوع پدیده دلالی در فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.