عبداللهی: امیدوارم با درایت حسن زاده رای مثبتی برای باشگاه ما اعلام شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و امیدوارم با درایت حسن زاده رای مثبتی برای باشگاه ما اعلام شود.

نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خروجی نشست امروز با کمیته انضباطی اظهار داشت:امروز به همراه مسئولان باشگاه و بازیکنان به کمیته انضباطی فدراسیون رفتیم و مدارک و مستندات‌مان را ارائه کردیم و برخی سوال و جواب ها صورت گرفت که در نهایت باید دید نتیجه نهایی آن به چه شکل خواهد بود .

او ادامه داد:به نظر من برخی صحبت ها اصلا قانونی نیست چرا که این بازیکنان زیر 23 سال محسوب می شوند و جزو قوانین و شرایط اجباری نیستند که باید به طور حتم بازی کنند .در همین راستا مسئولان باشگاه مستندات لازم را ارائه داد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود .

سرپرست استقلال افزود:از طرفی فدراسیون فوتبال به ما اعلام کرد که هیچ مکاتبه ای از سوی باشگاه استقلال در رابطه با این بازیکنان صورت نگرفته در صورتی که ما با مدارکی که ارائه دادیم توانستیم تا حدودی دفاع کنیم چرا که در هر صورت ما هم معذوراتی را داشتیم و با وجود بازیکنان مصدوم نمی توانستیم آنها را در اختیار تیم امید قرار دهیم . همچنین مسئولان مربوطه به ما اعلام کردند که برای بازیکنان بلیت گرفته بودند که در نهایت ما هم توضیح دادیم قبل از بلیت گرفتن آنها به فدراسیون نامه زده‌ایم که خوشبختانه فدراسیون نامه ما را رؤیت کرد و حالا هم قرار شده تا در این باره تصمیم بگیرند.

او در باره اینکه ظاهرا پیروانی روی حضور مجید حسینی تاکید داشته است گفت: نمی‌دانم اما در نامه هایی که به فدراسیون زده‌ایم همه چیز مشخص است. ما اعلام کردیم که حاضریم مهدی قائدی را بدهیم اما ظاهرا دوستان در حکمی که صادر کردند به نامه‌های ما استناد نکردند. 

عبداللهی در مورد اینکه استقلال مصدومان زیادی دارد،‌ گفت: مگر ما در دوره گذشته امید نورافکن را در اختیار تیم ملی نگذاشتیم؟ ممکن بود با در اختیار گذاشتن بازیکنان آنها مصدوم و در آن صورت ما باید در دیدار های پیش رو چه کار می کردیم؟همین حالا که با شما صحبت می‌کنم پادوانی مصدوم است و وضعیت مگویان مشخص نیست. تیم ما به جز منتظری و حسینی مدافع دیگری ندارد. 

او درباره آخرین وضعیت مگویان گفت: باشگاه در حال مذاکره با این بازیکن است و فعلا چیزی درباره خروج او مشخص نیست.

سرپرست استقلال در پایان خاطر نشان کرد:همان طور که گفتم در نشست امروز مدیر عامل و سرمربی تیم جواب های لازم را از لحاظ فنی و باشگاهی به مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه دادند و باید بگویم آقای حسن زاده و عبدالهی انسان های منطقی ای هستند که با فوتبال و شرایط باشگاه ها بسیار آشنا هستند و من فکر می کنم با درایت این افراد نظر مثبتی درباره بازیکنان تیم ما و باشگاه اعلام می شود.

انتهای پیام/

مدارک و مستندات‌مان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار