نامجو مطلق: فدراسیون فوتبال و باشگاه ها باعث حذف و ناکامی تیم ملی امید شدند/محرومیت بازیکنان استقلال اشتباه بود

مربی پیشین تیم استقلال گفت:فدراسیون فوتبال، باشگاه ها ، مربیان و بازیکنان همگی در ناکامی تیم ملی امید سهم داشتند.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حذف تیم ملی امید کشورمان از رقابت های زیر 23 سال آسیایی اظهار کرد: نمی توان برای شکست و حذف تیم ملی امید مقصر تعیین کرد زیرا فدراسیون فوتبال، باشگاه ها ، مربیان و بازیکنان همگی به نوعی در این ناکامی سهم داشتند.

 

وی افزود: باید برنامه ریزی مناسب تری از سوی فدراسیون صورت می گرفت تا تیم ملی امید با تیمی کامل تر گام به رقابت های آسیایی بگذارد. وقتی بازیکن های مدنظر سرمربی تیم ملی در اختیار وی قرار نمی گیرند نمی توان از پیروانی انتظار زیادی داشت.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: باید در یک جلسه هماهنگی میان فدراسیون و باشگا ها، مشکلات هر دو طرف بررسی می شد تا تیم ملی امید کشورمان مقابل تیمی مثل عمان بازی را واگذار نکند، بدون شک بازیکنان ایرانی از لحاظ فنی نسبت به عمانی ها از کیفیت به مراتب بهتری برخوردار هستند.

 

نامجو مطلق افزود: امیرحسین پیروانی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده و باید به کار خود ادامه دهد، امیدوارم تیم ملی کشورمان در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کند.

 

وی همچنین با اشاره به محرومیت سه بازیکن تیم استقلال تهران گفت: کار کمیته انضباطی در صدور حکم محرومیت برای سه بازیکن استقلال چندان صحیح نبود و  فدراسیون می توانست تعامل بهتری با باشگاه استقلال داشته باشد.

 

نامجو مطلق در مورد عملکرد تیم های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: تیم های استقلال، پرسپولیس  و سپاهان در هفته های اخیر یارگیری بسیار خوبی داشتند و توانستند ضمن حفظ اسکلت اصلی تیم شان، بازیکنان مطرحی را نیز جذب کنند، من امیدوارم ستاره هایی که تیم استقلال جذب کرده است بتوانند در لیگ بدرخشند و جام قهرمانی را به هواداران این تیم هدیه دهند.

 

انتهای پیام/

اظهارات نامجو مطلق درباره حذف تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار