بندرعباس؛

توانمندی امروزکشور نشان دهنده خود باوری ملت

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیاری از توانمندی های امروز کشور مانند راهیابی به باشگاه هوا و فضا در عرصه بین المللی نشان دهنده خودباوری ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم سالروز دیدار رهبرمعظم انقلاب باکارکنان و خانواده های نیروهی دریایی ارتش و سپاه در سال 1390 در بندرعباس گفت:به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ،کشور و عرصه سیاست عرصه کار و تلاش برای مردم است و نباید به دنبال سهم خواهی های حزبی باشیم.توانمندی امروزکشور نشان دهنده خود باوری ملت

وی با انتقاد از فرهنگ ما نمیتوانیم آن را فرهنگ ضد انقلابی و ضد ولایت فقیه دانست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: بسیاری از توانمندی های امروز کشور مانند راهیابی به باشگاه هوا و فضا در عرصه بین المللی نشان دهنده خودباوری ملت ایران است.

آیت الله خاتمی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند که آمریکا مورد اعتماد نیست اما برخی از سیاست مداران در کشور آن را باورنکردند.

وی افزود: تصویب تحریم ها علیه ایران در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا و امضای آن از سوی رییس جمهور غیرمتعارف آمریکا همگی نشان دهنده این موضوع است که آنها با ایران دشمنی دیرینه دارند.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنانش افزود:اکنون اصل ولایت فقیه از یک موضوع نظری خارج شده و به یک اصل پذیرفته شده تبدیل شده است که همه ملت ایران به آن رأی داده اند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به کارآمدی ولایت فقیه و سربلندی کشور در مواجهه با همه بحران های کوچک و بزرگ در 38 سال گذشته گفت :ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی ، بحران هایی مانند 8 سال دفاع مقدس و جنگ های قومیتی ، جنایت های منافقان کوردل ، کودتا ها و فتنه ها با تدابیر و رهبری ، رهبر معظم انقلاب به عنوان ولایت فقیه با سربلندی پشت سرگذاشت.

 وی با اشاره به اهمیت ولایت مداری، صحبت از ولایت فقیه ، گوش دادن و عمل کردن به رهنمودهای ولایت فقیه را از مصداق های ولایت مداری دانست

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تبیین درست اصل ولایت فقیه با استفاده از آموزه های قرآنی ، ولایی و فقهی ،پاسخ به شبهات و رفتار مناسب ولایت مداران را از مهمترین راهکارها برای پاسداری از ولایت فقیه دانست

آیت الله خاتمی گفت: ما باید بدانیم که ولایت فقیه نائب امام زمان (ع) است و ستیز با ولایت فقیه مانند ستیز با امام زمان (ع) است

آیت ا.. احمد خاتمی افزود:همه قوای مقننه ، اجرایی و قضاییه باید بدانند که اگر ولایت مدار نباشند هم به آن ها و هم به نظام مقدس اسلامی ضربه خواهد خورد.

انتهای پیام/ف

ستیز با ولایت فقیه مانند ستیز با امام زمان (ع) است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.