نظرسنجی: بیشتر آمریکایی‌ها از نشست پسر ترامپ با وکیل روس ناراضی‌اند

بر اساس یک نظرسنجی جدید، بسیاری از رای‌دهندگان آمریکایی از نشست جنجالی دونالد ترامپ جونیور با وکیل روس ناراضی‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، بسیاری از رای‌دهندگان آمریکایی، اقدام فرزند رئیس جمهور آمریکا در پذیرفتن پیشنهاد دیدار با وکیل روس را نادرست می‌دانند.

یک وکیل روس در دیدار با فرزند ترامپ قول داده بود اطلاعات مخربی در روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ علیه هیلاری کلینتون، به دونالد ترامپ جونیور ارائه کند.

بر اساس نظرسنجی اخیر پولتیکو/مورنینگ کانسالت، ۵۲ درصد از رای دهندگان به رئیس جمهور آمریکا، دیدار دونالد ترامپ جونیور را با وکیل روس اقدامی نادرست و ۲۳ درصد دیگر چنین کاری را اقدامی مناسب توصیف کردند.

در این این نظرسنجی همچنین ۲۵ درصد باقیمانده هیچ دیدگاه خاصی در این باره نداشتند.

اختلاف دیدگاه حزبی درباره این نشست جنجالی از دیگر محورهای این نظرسنجی به شمار می‌رود. در حالی که در حدود ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان چنین دیداری را «مناسب» می‌دانند، چهار پنجم دموکرات‌ها به برگزاری چنین دیداری معترضند.

دونالد ترامپ جونیور با جرد کوشنر، داماد رئیس جمهور آمریکا، به همراه یکی از مشاوران عالی کاخ سفید و رئیس ستاد سابق ترامپ، با امید دست یافتن به اطلاعات تخریب‌کننده علیه هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ و نامزد دموکرات‌ها، بار‌ها با این وکیل روس تماس برقرار کرده بودند. این دیدار نهم ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ در نیویورک برگزار شد.

افزون بر آن، دستگاه امنیتی آمریکا سال گذشته از دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

انتهای پیام/

بیشتر آمریکایی‌ها نشست پسر ترامپ با وکیل روس را نادرست می‌دانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار