ترامپ در حال بررسی اعطای بخشودگی به خود و اطرافیان است

ترامپ در حال بررسی امکان استفاده خود و اطرافیانش از اختیارات ریاست جمهوری برای اعطای بخشودگی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با بالا گرفتن جنجال های پیرامون قانون شکنی های ترامپ و اطرافیان وی، نشریه واشنگتن پست فاش کرد که تیم حقوقی رییس جمهوری آمریکا در حال بررسی امکان استفاده ترامپ و اطرافیانش از اختیارات ریاست جمهوری برای اعطای بخشودگی هستند.
 
در حالی که 'رابرت مولر' سرپرست کمیته بررسی تخلفات مربوط به پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و نقش ترامپ و اطرافیان او در این تخلفات، درصدد تحقیق در مورد مبادلات تجاری ترامپ با روسیه و موضوع برخورد منافع شخصی وی در تصمیم گیری های سیاسی است، نشریه واشنگتن پست روز جمعه فاش کرد که وکلای ترامپ امکان استفاده او از اختیارات رییس جمهوری برای اعطای بخشودگی به خود و بستگانش را در دست بررسی دارند.
 
واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که ترامپ قبلا در مورد امکان اعطای بخشودگی به اطرافیان، بستگان و حتی شخص خودش را با برخی از مشاورین گفت وگو کرده و امکان استفاده از چنین اختیاری را با آن ها در میان گذاشته است.
 
نشریه مذکور از قول یکی دیگر از مشاورین ترامپ نوشته است که ترامپ در این تماس ها در مورد چنین اختیاراتی و دامنه تحقیقات رابرت مولر سرپرست تحقیقات ویِژه در مورد روسیه، ابراز کنجکاوی کرده و به نقل از همین مقام اضافه کرده است که منظور رییس جمهوری آمریکا این نبوده است که خیال استفاده از چنین اختیاری را دارد.
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار