رقابت های پارا دو و میدانی جهانی؛

مهدی علیزاده رکورد آسیا را شکست و چهارم شد

مهدی علیزاده در ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۳ رقابت های پارا دو و میدانی قهرمانی جهان ضمن شکستن رکورد آسیا با کسب عنوان چهارم به کار خود پایان داد.

مهدی علیزاده رکورد آسیا را شکست و چهارم شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، پرتابگر ایرانی در رقابت های روز سوم پارا دو و میدانی جهانی که در «المپیک پارک» لندن در حال برگزاری است، با پرتابی به میزان ۹ متر و ۳۲ سانتیمتر در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در این ماده، «کامل کاردینا» از الجزایر با ۱۰ متر و ۴۳ سانتیمتر به مدال طلا رسید. «دانیل شیل» از آلمان با پرتابی به میزان ۱۰ متر و ۳۶ سانتیمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و «جوزپه کامپاچیو» ایتالیایی با ۹ متر و ۶۰ سانتیمتر به مدال برنز رسید.

در روز نخست رقابت های پارا دو و میدانی جواد حردانی به مدال نقره ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۸ دست پیدا کرد.

محسن مجیدی هم روز شنبه در ماده پرتاب دیسک کلاس F۳۷ به مدال برنز رسید.

۱۱۵۰ دو و میدانی کار از ۹۰ کشور جهان در این رقابت ها حضور دارند.

در ادامه این رقابت ها، محسن كائيدی و سيامك صالح فرج زاده از ساعت ۲۲:۳۰ در پرتاب وزنه كلاس F۳۴ به مصاف حريفان خود می روند.

همزمان با اين مسابقات جليل باقری و علی محمدياری در رشته پرتاب ديسك كلاس F۵۶ با دو و ميدانی كاران ديگر كشورها به رقابت می پردازند.

علی اصغر جوانمردی و مهران نكويی هم از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد در رشته پرتاب نيزه كلاس F۵۶ آخرين نمايندگان كشورمان در مسابقات روز سوم هستند.

 

انتهای پیام/ 

شکست رکورد آسیایی توسط ورزشکار ایرانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار