اردبیل؛

راه اندازی پیست موتورسواری استاندارد در شهرستان نیر

اولین پیست موتورسواری استاندارد در شهرستان نیر راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عزیزه تراز رئیس هیأت اتوموبیل‌رانی و موتورسواری استان اردبیل با اشاره به آخرین اقدامات انجام پذیرفته توسط هیأت اتوموبیل‌رانی و سوارکاری استان اردبیل، اظهار کرد: به علت نبود پیست موتورسواری استاندارد در شهرستان نیر، برنامه‌ریزی‌های لازم برای راه‌اندازی این پیست انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام پذیرفته توسط مسؤولان شهرستانی، افزود: مراحل اخذ زمین برای احداث این پیست نیز نهایی شده و امیدواریم در زمان تعیین شده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پیست موتورسواری در شهرستان نیر باشیم.

رئیس هیأت اتوموبیل‌رانی و موتورسواری استان اردبیل تصریح کرد: وجود بخش خصوصی فعال و پویا برای حمایت از ورزش بسیار لازم بوده و با انجام رایزنی های لازم به دنبال دعوت از سرمایه‌گذاران برای رونق بخشی به این رشته ورزشی در شهرستان نیر هستیم.

تراز از برگزاری تمرینات موتورسواران از هفته آتی در محل جدید تعیین شده خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان نیر از علاقه‌مندان بسیار زیادی در رشته موتورسواری و اتوموبیل‌رانی برخوردار بوده و با تجهیز و تأمین زیرساخت‌های لازم احیای این رشته ورزشی را شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ع

پیست موتورسواری استاندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.