اهواز؛

برگزاری دوره‌های آموزش عکاسی در اندیمشک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از برگزاری دوره‌های آموزش عکاسی دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بازگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: با توجه به علاقه‌مندی جوانان به مقوله تصویر دوره‌های آموزش عکاسی در اندیمشک برگزار می‌شود.

علی بازگیر اظهار کرد: توجه به هنر و پرورش هنرمندان خوش‌ذوق و توانمند از برنامه‌های اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک است.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و استقبال جوانان از مقوله هنر برای پر کردن زمان اوقات فراغت خود افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هر شرایطی برای حمایت از هنر فاخر و ارزشمند و اشاعه آن در بین اقشار جامعه و به خصوص جوانان به عنوان سرمایه ملی کشور برای پیشرفت آتیه ایران اسلامی استفاده می‌کند از این روی برگزاری کلاس‌های هنری یکی از برنامه‌های مهم در این نهاد فرهنگی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش در اندیمشک گفت: در جهت رسالت خود که آموزش و اشاعه هنر فاخر می‌باشد در ۱۰ سرفصل در خانه هنر برگزار می‌شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزش عکاسی را اولین قدم در جهت شناسایی زیبایی‌های شهرستان اندیمشک، منطقه و استان دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف ما بیان جاذبه‌های گردشگری، معرفی استعداد و ظرفیت‌های طبیعی استان خوزستان از طریق قاب عکس به سایر شهروندان کشورمان است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.