یزد؛

توقیف یک دستگاه تریلی با 20 تن چای قاچاق

یک دستگاه تریلی با محموله هفت میلیارد ریالی چای قاچاق در یزد توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ محمود میرحسینی  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد از توقیف یک دستگاه تریلی ولوو و کشف محموله هفت میلیارد ریالی چای خارجی قاچاق توسط پلیس این استان خبر داد.

سرهنگ محمود میرحسینی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ضمن کنترل محورهای ورودی یک دستگاه تریلی که از چابهار عازم تهران بود به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی های لازم متوجه شدند این تریلی حامل 20 تن چای خارجی فاقدمجوز گمرکی است که به همین منظور خودرو را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا و معرفی وی به مبادی قانونی خاطرنشان کرد: توجه مردم به استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی، در مسیر رشد، تولید و شکوفایی ملی، آثار و نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

انتهای پیام/ ی

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محورهای ورودی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار