نوریان خبر داد؛

لزوم همراهی وزارت علوم با دانشگاه آزاد/ توزیع کارت اعتباری دانشجویی در دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به توزیع کارت های اعتباری با رقم معین برای دانشجویان از لزوم همکاری وزارت علوم با این دانشگاه خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد در دویست و پانزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با اتمام تعطیلات تابستانی دانشگاه، اعضای هیات علمی و کارکنان، با نشاط و انرژی بیشتر و پتانسیل بالاتری نسبت به ارائه خدمات شایسته به دانشجویان اهتمام ورزیده و در مسیر توسعه کیفی این دانشگاه گام بردارند.

وی با اشاره به فرایند انتخاب رشته متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعامل سازنده مسئولان وزارت علوم و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی موجب رفع نگرانی و دغدغه دانشجویان و خانواده های ایشان شد که امیدوارم این تعامل سازنده و همدلی در راستای تحقق اهداف عالیه دانشگاه و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقا مستمرکیفیت، تداوم یابد.

سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه به منظور رفاه حال داوطلبان، مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۷ تیرماه تمدید شد، افزود: انجام مصاحبه های دکتری این دانشگاه به صورت استانی، از تمامی مسئولان واحدهای استانی دانشگاه خواست تا با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی های لازم، نسبت به برگزاری مصاحبه دکتری اقدام کنند.

وی عنوان کرد: واحدهای دانشگاه آزاد باید با توجه به فصل تابستان و گرمای هوا، امکانات لازم و تسهیلاتی را برای رفاه حال داوطلبان فراهم کرده و از آنجا که ممکن است داوطلبی در بیش از یک استان مصاحبه داشته باشد، تدبیری اندیشیده شود که تداخلی در این مصاحبه ها ایجاد نشده و حقی از داوطلبان ضایع نشود.

نوریان با بیان اینکه دانشجویان پایه و اساس تمامی امور در دانشگاه هستند، گفت: باید در تمامی ابعاد به دانشجویان توجه شود تا بتوانند استعدادها، نوآوری ها و خلاقیت های درونی خود را بروز دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید دانشجو را برای توسعه علم بسیج کرد، افزود: همانطور که افراد را برای جبهه و سازندگی بسیج می کنیم باید دانشجو را نیز برای علم آموزی و توسعه علم بسیج کنیم، باید فضایی آرام و مطمئن را برای دانشجویان ایجاد کنیم تا بتواند به راحتی ایده ها و خلاقیت های خود را ارائه دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد تاکید کرد: ایجاد فضایی مطمئن برای آینده دانشجویان از دیگر وظایف دانشگاه ها است و دانشجو نباید نگرانی و دغدغه شغل، مسائل رفاهی، تحصیلی و ازدواج داشته باشد.

نوریان گفت: در راستای حمایت از ازدواج های دانشجویی تسهیلاتی را در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می دهیم تا این ازدواج ها تحقق پیدا کند.

وی از طراحی و توزیع کارت های اعتباری در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در این راستا در این کارت های اعتباری با رقم معین برای هر دانشجو طراحی شده که به زودی توزیع می شود.

 

 انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار