اعتراف شیرین سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری

محسن بیرانوند، سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری برای حضور در رقابت های داخل سالن ترکمنستان، از نحوه انتخابش و تصمیمات آینده فدراسیون وزنه برداری گفت.

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره مرحله نخست اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: این اردو از امروز(شنبه) با شرکت 17 وزنه بردار در ورزقان آغاز می شود. اصغر ابراهیمی هم به عنوان مربی موقت در اردوی نخست تیم ملی وزنه برداری کنار ما حضور دارد که البته شاید در اردوهای بعدی از مربیان دیگری هم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، من را به عنوان سرمربی موقت تا رقابت های داخل سالن ترکمنستان انتخاب کرده، برنامه ابتدایی ما حضور قدرتمندانه در این مسابقات است. درصورتی که عملکردم در این رقابت ها مورد تائید شورای عالی قرار گیرد، به احتمال فراوان حکم سرمربی گری دائمی تیم ملی وزنه برداری به من داده می شود.

بیرانوند درمورد اینکه آیا کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت می شود یا خیر، گفت: کیانوش جزء دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری قرار دارد اما طبق مصوبه شورای عالی فدراسیون وزنه برداری می تواند تمریناتش را به صورت اختصاصی ادامه دهد. من هم به این دیدگاه شورا احترام می گذارم. در کل تیم ملی وزنه برداری باید با تمام پتانسیل خود در رقابت های آتی شرکت کند و اگر رستمی می تواند خارج از اردوهای ما در اوج آمادگی قرار گیرد، مشکل خاصی برای پیگیری تمریناتش به صورت انفرادی نیست.

وی درباره زمان از دست رفته تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: حدود پنج ماه تا زمان آغاز رقابت های جهانی آمریکا فاصله داریم و فرصت زیادی را از دست نداده ایم. کادرفنی قبلی تیم وزنه برداری زحمت زیادی کشیده و تمرینات ویژه ای را برای آمادگی ملی پوشان در نظر گرفته اند. ما هم برنامه انوشیروانی و دستیارانش را ادامه می دهیم و اگر تا رقابت های جهانی در این تیم حضور داشتیم، وزنه برداران را به اوج آمادگی می رسانیم.

بیرانوند درمورد انتقاد برخی کارشناسان نسبت به تجربه کم وی برای هدایت تیم ملی وزنه برداری گفت: فدراسیون وزنه برداری و اعضای شورای عالی این فدراسیون به من اعتماد کرده اند و به همین دلیل حتی اگر قرار باشد یک ساعت در خدمت ملی پوشان باشم، تمام تلاشم را برای موفقیت آن ها به کار می گیرم.

سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری ایران در پایان در مورد اینکه آیا حاشیه ها به تیم ملی لطمه می زند یا خیر،اظهار داشت: یک سری منتقد در وزنه برداری وجود دارند هستند که واقعا دلسوز این رشته هستند و قصدشان کمک کردن است و فدراسیون هم این رویکرد دارد تا از نقطه نظرات این عزیزان به خوبی استفاده کند.باتوجه به اینکه فرصت پیش آمده من تمام تلاشم را می کنم تا برای ورزشکاران مفید باشم و دوست ندارم نه خودم نه ورزشکاران وارد حاشیه ها شوند.

انتهای پیام/

بیرانوند:دوست ندارم وارد حاشیه شوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار