اف‌بی‌آی فردی که یک سناتور آمریکایی را تهدید کرده بود، بازداشت کرد

پلیس فدرال آمریکا از بازداشت یک نفر در ایالت نبراسکا بخاطر تهدید به ترور یک سناتور جمهوری‌خواه خبر داد.

بازداشت یک نفر از سوی اف‌بی‌آی بخاطر تهدید کردن سناتور آمریکایی به تروربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) روز گذشته (جمعه) یک مرد اهل اوماها در نبراسکا را بخاطر طرحش برای ترور «جونی ارنست»، سناتور جمهوری‌خواه آیووا، بازداشت کرد.

دفتر دادستان آمریکا در ناحیه جنوبی ایالت آیووا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رابرت ویلیام سیمت» 64 ساله اهل اوماها به اتهام تهدید یک مقام آمریکایی از سوی اف‌بی‌آی بازداشت شده است. سازمان اف‌بی‌آی هم اکنون در حال بررسی این پرونده است.

گزارشها حاکی از آن است که کارکنان یک فروشگاه موتورسیکلت در خیابانی در آیووا -که جونی ارنست قرار بود روز شنبه در آنجا سخنرانی کند- به یکی از مأموران اف‌بی‌آی گزارش داده‌اند که «سیمت» به آنها گفته است: «می‌توانم ارنست را در این مراسم بکشم و او را به عضویت در گروه تروریستی داعش محکوم کنم. می‌توانم ارنست را بکشم. آنها هم مرا بکشند. اصلا اهمیت ندارد. در هر حال من پیروز می‌شوم.»

سیمت قرار است 11 ژوئیه (سه روز دیگر) به کونسیل بلوفس آیووا منتقل شود تا در دادگاه حضور یابد. دفتر جونی ارنست تاکنون در خصوص این تهدیدها اظهارنظری نکرده است.


انتهای پیام/

بازداشت یک نفر به اتهام تلاش برای ترور سناتور آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار