انجمن اسلامی آمریکای شمالی: مخالفت با سیاست‌های ترامپ، جهاد مسلمانان است

در جلسه این هفته انجمن اسلامی آمریکای شمالی، افشاگری درمورد سیاست‌های «دونالد ترامپ»، نوعی جهاد خوانده شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  نیوز ویک؛ «لیندا سارسور»، یک فعال فلسطینی- آمریکایی، از جهره‌های برجسته راهپیمایی زنان در 31 ژانویه 2017 واشنگتن و از اعضای انجمن اسلامی آمریکای شمالی به حساب می‌آید. وی در جلسه آخر هفته این انجمن به سخنرانی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و خطاب به حاضران اظهار داشت: مسلمانان نیاز دارند در برابر سیاست‌های غلط ترامپ از خود محافظت و حقایق را درمورد وی افشا کنند.

این بانوی فلسطینی الاصل سپس مخالفت با سیاست‌های ترامپ را نوعی جهاد برای مسلمانان آمریکای شمالی دانست.

وی مثالی از صدر اسلام برای حاضران آورد و گفت: زمانی فردی نزد پیامبر اکرم (ص) رفته و از ایشان پرسید بهترین نوع جهاد کدام است؟ آن حضرت پاسخ دادند بیان حقیقت در برابر حاکم ظالم بهترین نوع جهاد است.

انجمن اسلامی آمریکای شمالی: مخالفت با  سیاست‌های ترامپ، جهاد مسلمانان است

لیندا سارسور در ادامه افزود: مبارزه با حاکمان ستمگر فقط به خاورمیانه یا دیگر نقاط جهان محدود نمی‌شود. در آمریکا نیز که با فاشیسم، حاکمیت سفیدپوستان و اسلام‌هراسی در کاخ سفید مواجه هستیم، نباید دربرابر حاکم ظالم سکوت کرد.

سارسور فرمان ضدمهاجرتی ترامپ در ممنوعیت ورود اتباع شش کشور مسلمان به آمریکا را فرمانی «ضد اسلامی» دانست و گفت: کابینه ترامپ قصد دارد ببیند جامعه مسلمانان تا چه اندازه بردباری می‌کنند. اولویت نخست ما حمایت از جامعه مسلمانان است، ما نسبت به جوانان، زنان و اعظای اجتماع‌مان متعهد هستیم، ما می‌خواهیم از حفاظت زنان در جامعه مطمئن باشیم.

لیندا سارسور به دلیل تلاش‌های فراوان برای برگزاری تظاهرات زنان در واشنگتن که علیه دونالد ترامپ برگزار شد و همچنین مخالفت‌هایش با اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی‌ها در کنار حمایت از طرح بایکوت محصولات تولید شده در شهرک‌های صهیونیستی، بسیار سرشناس است و مخالفان زیادی نیز دارد. نام وی از سوی مجله تایم در فهرست 100 فرد تاثیرگذار جهان در سال 2017 قرار گرفته است.

انجمن اسلامی آمریکای شمالی: مخالفت با  سیاست‌های ترامپ، جهاد مسلمانان است

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار