حسینی در مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد

امحای 160 تن مواد مخدر غیر دارویی در 8 استان منتخب

دبیر برگزاری مراسم بین‌المللی سالانه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 160 تن مواد مخدر غیر دارویی که از سراسر استانهای کشور کشف شده بود در 8 استان منتخب به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر امحاشد.

به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید نجیب حسینی دبیر برگزاری مراسم بین‌المللی سالانه ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاون اداری مالی امور مجلس این ستاد در روز برگزاری همایش بین‌المللی مبارزه با مواد مخدر که امروز (سه شنبه)برگزار شد، گفت: این مراسم13 تیر ماه به دلیل تقارن عید سعید فطر با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر  برگزار شد.

 وی افزود: 160 تن مواد مخدر غیر دارویی که از سراسر استانهای کشور کشف و جمع‌آوری شده بود در 8 استان منتخب به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر امحا شد.

 دبیر برگزاری مراسم بین‌المللی  سالانه ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: 7 کمیته اجرایی، عملیاتی شامل کمیته رسانه و تبلیغات،‌کمیته صیانت اجتماعی و سارمانهای مردم نهاد،‌ درمان، حفاظت، پشتیبانی و پیشگیری به مناسبت سالروزجهانی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد.

 حسینی خاطر نشان کرد: 141 کمپین رسانه‌ای به مناسبت این روز جهانی تشکیل و همچنین 52 همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد.

 وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور چشمگیر خیران به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر بودیم،افزود: 58 اقدام قابل توجه از سوی خیران و سفیران اجتماعی صورت گرفت.

حسینی با اشاره به برگزاری  47 نمایشگاه دستاورد سازمانهای مردم نهاد، ادامه داد: اقداماتی هم  در جهت معرفی اشتغال بهبود یافتگان انجام شد.

 دبیر برگزاری مراسم بین‌المللی  سالانه ستاد مبارزه با مواد مخدر یادآور شد: 970جلسه – کارگاه آموزشی، 4 هزار برنامه در بخش درمان و صیانت و گفتمان اجتماعی و همچنین 995 مسابقه ورزشی شامل دو میدانی و پیاده‌روی خانوادگی از سوی مردم و دستگاههای دولتی اجرا شد.

 حسینی تصریح کرد: امسال در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با دعوت از روانشناسان و کارشناسان و درمانگران اعتیاد و ورود آنها برا ی پیگیری و ایفای نقش در جهت مبارزه با مواد مخدر اقدامات قابل توجهی صورت گرفته، همچنین این افراد از این پس با حضور در نماز جمعه و ایراد سخنرانی در جهت ایجاد حساسیت در میان مردم ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار