مهاجرانی: علی کریمی سرد و گرم فوتبال را چشیده است و همه باید به او کمک کنیم/طارمی لژیونر شود خوشحال می شوم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: علی کریمی در زمان بازیگری اش با بزرگترین بازیکنان و مربیان کار کرده و سرد و گرم فوتبال را چشیده است.

 حشمت مهاجرانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی تیم نفت تهران اظهار کرد: سابقه دوستی من با علی کریمی به چند سال پیش برمی گردد و با خصوصیات او آشنایی دارم، یکی از خصوصیات خوب کریمی صداقت اوست و مشکلات را صادقانه با بازیکنان در میان می گذارد.

وی افزود: کریمی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است و در زمان بازیگری اش با بزرگترین بازیکنان و مربیان کار کرده و سرد و گرم فوتبال را چشیده است اما در حال حاضر نیروی انسانی لازم را در اختیار ندارد و باید نقاط ضعف تیمش را با جذب بازیکنان با کیفیت خارجی ترمیم کند.

سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: نفت تهران فصل آینده باید در سه جبهه به مصاف حریفان برود، رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا بسیار حساس است و همه باید کمک کنند تا نفت به عنوان نماینده کشورمان در آسیا نتایج قابل قبولی کسب کند. اگر کریمی از من کمک بخواهد حاضرم تجربیاتم را در اختیار او و تیمش قرار دهم.

مهاجرانی همچنین با اشاره به عملکرد تیم های استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: سر و صدای باشگاه استقلال در جذب بازیکنان جدید بیشتر از پرسپولیس بوده است اما حقیقت فوتبال در زمین مشخص می شود و نباید به سر و صدای تیم ها توجه کنیم.

وی در مورد بازگشت مجتبی جباری به تیم استقلال تصریح کرد: همه تیم ها به یک هافبک بازی ساز احتیاج دارند، استقلال نیز با توجه به مصدومیت امید ابراهیمی کمبود وجود چنین بازیکنی را در میانه میدان حس می کرد و به جباری نیاز مبرم داشت. شاید حضور مجتبی جباری بتواند ضعف استقلال در خط میانی را پوشش دهد و او اگر به مسائل حاشیه ای ورود نکند و دچار آسیب دیدگی نشود می تواند به مهره ای موثر برای منصوریان و تیمش تبدیل شود.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و احتمال پیوستن وی به یک تیم اروپایی عنوان کرد: وضعیت انتقال طارمی هنوز مشخص نیست اما اگر او به لیگ های اروپایی برود من بسیار خوشحال می شوم زیرا یک لژیونر به لژیونرهای فوتبال ایران اضافه می شود و طارمی می تواند در تیم ملی نیز عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

مهاجرانی در پایان با اشاره به لزوم تمدید قرارداد کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال گفت: کی روش تاکنون همراه با تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده و اگر شرایط و امکانات لازم برای شاگردان کی روش فراهم شود صعود به مرحله دوم جام جهانی روسیه دور از دسترس نیست. شاید وجود برخی حواشی و مشکلات مانع از تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی از سوی فدراسیون شود اما به نظر من بهتر است فدراسیون فوتبال قرارداد کی روش را تمدید کند.

انتهای پیام/

 

مهاجرانی: فدراسیون فوتبال باید قرارداد کی روش را تمدید کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار