ساری،

کشف ۶ کیلو مواد مخدر در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۶ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ابراهیم شجاعی گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی و برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی از جمله سرقت و مواد مخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بهشهر به مرحله اجرا در آمد.


فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل‌های وقوع جرم و تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران اقدامات عملیاتی را برای دستگیری عاملان ایجاد ناامنی در سطح شهرستان آغاز کردند.


سرهنگ شجاعی گفت: در اجرای این عملیات ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر موفق به دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر شدند.


وی افزود: در بازدید‌های به عمل آمده از محل اختفاء این افراد ۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و یک دستگاه خودروی وانت نیسان که متهمان از آن برای حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می‌کردند نیز متوقف شد.


شجاعی درادامه از دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای منازل، اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو در این طرح خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی بهشهر دستگیری ۵ نفر به دلیل ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم را از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح اعلام کرد و بر همکاری همه آحاد جامعه با پلیس برای داشتن جامعه‌ای آرمانی و امن تاکید کرد.


انتهای پیام/ع


کشف مواد افیونی در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.