تهیه‌کننده سی‌ان‌ان، ترامپ را «دیوانه» و رای‌‌دهندگان به وی را «احمق» خواند!

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، یکی از تهیه‌کنندگان شبکه سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور آمریکا را فردی «لوده و دیوانه» می‌خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه واشنگتن‌تایمز در گزارشی نوشت: یکی از تهیه‌کنندگان برنامه‌های خبری در شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را فردی «دیوانه» خواند و رأی دهندگان به او را نیز «احمق»، توصیف کرد.

در این گزارش آمده است: این تهیه‌کننده سی‌ان‌ان این سخنان را در ویدئویی که روز جمعه از سوی گروه «پراجکت وریتاس» منتشر شد، بیان کرد.

«جیمی کار» تهیه‌کننده برنامه «نیو دِی» سی‌ان‌ان درباره ترامپ گفت: «نود درصد از ما بر این باوریم که او دیوانه است.» او همچنین گفت: «همه ما به این نتیجه رسیده‌ایم که او فردی لوده و به طرز مضحکی برای این سمت شایستگی ندارد. او به واقع در این سمت بد عمل می‌کند در چارچوب تأمین منافع آمریکا گام بر نمی‌دارد. ما بر این باوریم که او دیوانه است.»

او همچنین درباره رأی‌دهندگان آمریکایی نیز گفت: «آن‌ها نیز افرادی احمق هستند.»

این ویدئو، سومین ویدئو از این دست محسوب می‌شود که گروه پراجکت وریتاس برای هدف قرار دادن سی‌ان‌ان منتشر کرده است.

نخستین ویدئوی منتشر شده به جان بونیفیلد -تهیه‌کننده برنامه‌های پزشکی- تعلق داشت و او در این ویدئو می‌گوید سی‌ان‌ان به موضوع مداخله روسیه در انتخابات پرداخت تا شمار بیننده‌هایش افزایش یابند، ادعایی که با سخنان «کار» نیز تقویت شد.

مقامات سی‌ان‌ان روز جمعه به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند، ‌ اما پیش‌تر با صدور بیانیه‌ای از بونیفیلد حمایت و اعلام کردند: «سی‌ان‌ان از جان بونیفیلد تهیه‌کننده برنامه‌های پزشکی ما حمایت می‌کند. تنوع افکار‌‌ همان نکته‌ای است که سبب قدرتمند شدن سی‌ان‌ان می‌شود.»

در ویدئوی دومی نیز که منتشر شد، فان جونز مفسر سیاسی سی‌ان‌ان، روایت مرتبط با روسیه را «موضوعی کم‌اهمیت» دانسته است. ترامپ ویدئوی نخست را «اخبار جعلی سی‌ان‌ان» توصیف کرد و این در حالی است که سارا هاکابی سندرز، سخنگوی کاخ سفید، در نشست خبری روز سه‌شنبه خواستار  بررسی این موضوع شد.

جونز روز پنجشنبه در مقاله‌ای در پایگاه اینترنتی شبکه سی‌ان‌ان از گروه پراجکت ویتاس انتقاد کرد و فرد منتشرکننده این ویدئو را «فردی بدنام» توصیف کرد که به سبب منتشر کردن «ویدئوهای جعلی» مشهور است، موضوعی که این گروه آن را رد کرد.

لازم به ذکر است شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان همواره به طور گسترده به موضوع ادعای دخالت روسیه در انتخابات اخیر و ارتباط تیم دونالد ترامپ با این کشور می‌پردازد و مورد انتقاد رئیس‌جمهور آمریکا قرار دارد.

انتهای پیام/

تهیه‌کننده آمریکایی: ترامپ فردی لوده و دیوانه است!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار