دمشق: آمریکا به دنبال بهانه برای تجاوزگری به خاک سوریه است

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد هدف از ادعاهای دروغ آمریکا، توجیه تجاوز جدید علیه سوریه است.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  «خبرگزاری رسمی سوریه» (سانا) ، سوریه اعلام کرد آمریکا با طرح ادعاهای جدید علیه دمشق به دنبال بهانه برای تجاوزگری به خاک سوریه است.

منبعی مسئول در وزارت امور خارجه سوریه ادعاهای آمریکا را درباره اینکه سوریه قصد حمله شیمیایی دارد، رد کرد و آن را گمراه‌کننده ، نادرست و بی پایه و اساس خواند.
 
بر اساس این گزارش، این منبع مسئول در وزارت امور خارجه سوریه تاکید می‌کند که هدف آمریکا از طرح این ادعاها توجیه تجاوزگری جدید علیه سوریه به بهانه‌های واهی است، همان طور که پیشتر با چنین ادعاها و بهانه‌هایی به فرودگاه «الشعیرات» حمله کرد و بر تجاوزگری‌های ائتلاف غیرقانونی به سرکردگی آمریکا سرپوش گذاشت.
 
در ادامه این گزارش آمده است سوریه تهدیدهای آمریکا را محکوم و همه آن‌ها را رد و تاکید می‌کند که هر گونه تجاوزگری آمریکا برضد ملت و ارتش سوریه خدمت به گروه های تروریستی است و با اصول منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد در ارتباط با مبارزه با تروریسم مغایرت دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۸ تير ۱۳۹۶
آمریکا غلط کرده است داره تشر می اید همه جنگ روانی است . می خواست به کره شمالی هم حمله کنه از ترس موشک های کره شمالی رفت عقب سوریه هم بگه اگر حمله کنه اسراییل می بندد به موشک
آخرین اخبار