قمی: روز قدس روز بزرگى است/با افتخار در راهپیمایی روز جمعه شرکت می کنیم

سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشورمان گفت: هر کس که روز قدس به خیابان مى‌آید، به سهم خود به امنیت کشور و حفظ دستاوردهاى انقلابش کمک می کند.

قمی: روز قدس روز بزرگى است/با افتخار در راهپیمایی روز جمعه شرکت می کنیمسعید قمی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد روز جهانی قدس اظهار داشت:راهپیمایى بیست و دو بهمن و راهپیمایى روز قدس. این راهپیمایى‌ها مربوط به نظام است؛ شما خواهید دید مردم در این حرکت عظیم چه می‌کنند.

وی افزود: ان‌شاءالله خواهید دید روز قدس باز مردم چه عظمتى را از خودشان نشان می‌دهند. این نشان دهنده علاقمندى و دلبستگى مردم به نظام است.

قمی اظهار داشت:روز قدس در پیش است. روز قدس، یک روزِ به معناى حقیقى کلمه، بین‌المللىِ اسلامى است؛ روزى است که ملت ایران می تواند با کمک ملت هاى مشتاق دیگر، که امروز خوشبختانه تعدادشان هم متعدد و زیاد شده، یک حرف حقى را فریاد کند.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان تصریح کرد:روز قدس پشتوانه‌ى امنیت کشور ما هم هست. زیرا هر یک نفرى که روز قدس به خیابان مى‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهاى انقلابش کمک می کند.در مجموع باید بگویم روز قدس روز بزرگى است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار