فرمانده نیروی دریایی ارتش:

شیلک موشک به مقر تروریست‌ها بیانگر اقتدار ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش شیلک موشک به مقر تروریست‌ها را بیانگر اقتدار ایران دانست و گفت: اجازه کوچکترین تعرضی از سوی دشمنان به خاک میهن اسلامی را نمی‌دهیم.

شیلک موشک به مقر تروریست‌ها بیانگر اقتدار ایران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر چهارشنبه در حاشیه محفل باشکوه انس با قرآن کریم ناویان و فرماندهان مرکز دریایی سیرجان با اشاره به شلیک شش موشک به مقر تروریست‌ها در دیرالزور سوریه گفت: این اقدام بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به دفاع جانانه رزمندگان اسلام در طول هشت دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی امروز مقتدرتر از گذشته و با آمادگی کامل اجازه کوچکترین تعرضی از سوی دشمنان به خاک میهن اسلامیان را نمی‌دهد.

امیر دریادار سیاری با اشاره به حضور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان ادامه داد: ما تا دو هزار و ۵، ۰، ۰ کیلومتری مرز‌های ایران با هدف حفظ منافع و منابع و همچنین تامین امنیت تجاری و اقتصادی حضور داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تعاملات و رفت و آمد ایران با دیگر کشور‌ها و پهلو گرفتن کشتی‌های آن‌ها در بنادر کشورمان افزود: طی چهار روز گذشته رزمایشی با ناوگروه چین انجام شد که با توجه به بنیه دفاعی قوی این کشور برگزاری چنین رزمایش‌هایی بیانگر قدرت نیروی دریایی ایران اسلامی است.

امیر دریادار سیاری حضور در شمال اقیانوس هند و مدیترانه را به منظور تامین امنیت دانست و ادامه داد: همچنین حضور نیروی دریایی ایران در سواحل مکران از جمله شاخصه‌های پیشرفت، اقتدار و بهره وری از دریا است.

وی با اشاره به اینکه ایران هیچ گاه قصد تعدی و تجاوز به مرزی‌های هیچ کشوری را ندارد، بیان کرد: حضور ما در دریا‌ها برای اثبات این مسئله و خط بطلان کشیدن بر توطئه ایران هراسی دشمنان و اثبات روحیه آزادگی ایرانیان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هجمه‌های فرهنگی اولین اقدام برای مقابله با دشمنان را تربیت سربازانی مومن و معتقد دانست و گفت: جوانان ولایی ما گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و با این روحیه ولایی و تقوا از میهن دفاع می‌کنند.

وی قرآن کریم را مهم‌ترین سلاح در مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: اجرای عملی قرآن باعث شکست دشمنان در زمینه فرهنگی شده است.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.