امانی در صحن علنی شورای شهر؛

بررسی پرونده املاک نجومی در هیئت کارشناسی ٥٠ نفره قوه قضاییه/ شهرداری تهران تعطیل نیست

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: شهرداری تعطیل نیست، آیا ما می‌توانیم به دلیل تمام شدن دوره کاری، اقدامات جاری شهرداری را تعطیل کنیم؟.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهر شهرداری تهران در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه شنبه) برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی شهردار و شهرداری تهران که تا یک سال آینده ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: شهرداری در نظر دارد با اجرای برنامه‌ای مردم را از اتفاقات ١٠ ساله شهری با خبر و آشنا کند که بر اساس آن هر شخصی که بخواهد می‌تواند نظر بدهد.


وی با اشاره به اینکه بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارایه گزارش عملکرد مسئولان به مردم، شهرداری نیز در این راستا گام بر می‌دارد، گفت: سازمان‌های بسیاری از طریق صدا و سیما برنامه‌های خود را به مردم ارایه می‌دهند که شهرداری نیز این اقدام را انجام می‌دهد.


امانی با بیان اینکه زمین بیمارستان در خیابان پاسداران کاربری فضای سبز را در حریم رودخانه دارد، تصریح کرد: من احداث میدان تره و بار در این زمین را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: زمان اجاره این بیمارستان اکنون به پایان رسیده و ما در نظر داریم زمین آن را با توجه به اظهاراتی که شما داشتید مبنی بر اینکه شهرداری تهران آن را به فضای سبز تبدیل کرده به فضای سبز تبدیل کنیم.


معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهر شهرداری تهران با اشاره به انتقاد اعضای شورا به جابه جایی مدیران حمل و نقل شهرداری، مطرح کرد: شهرداری تعطیل نیست، آیا ما می‌توانیم به دلیل تمام شدن دوره کاری، اقدامات جاری شهرداری را تعطیل کنیم؟.


وی در پاسخ به انتقاد جدیدی مبنی بر مسکوت ماندن املاک نجومی در شهرداری، تصریح کرد: در جلسه علنی که در شورای شهر برگزار شد، شهرداری گزارش املاک را به اعضای شورا ارایه داد و هم اکنون در دستگاه قضا در حال پیگیری است، در حال حاضر نیز هیئت کارشناسی ٥٠ نفره از قوه قضاییه در حال بررسی پرونده هستند که تاکنون به مراحل خوبی هم دست یافته ایم.


امانی با اشاره به عدم اجرای بند ب ١١١ برنامه ٥ ساله دوم مطرح کرد: در اجرای این بند به یک همکاری دو جانبه از وزارت بهداشت و شهرداری نیاز است که باید وزارت بهداشت هم مشارکت کند که این موضوع به معنای عدم همکاری وزارتخانه نامبرده نیست بلکه باید یک همکاری دو سویه انجام شود.


انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار