شهرکرد؛

خدمات دستگاه‌های اجرایی از طریق صداوسیما منعکس شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت در استان را از طریق صدا و سیما منعکس کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در هشتمین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با انتقاد از نوع اطلاع رسانی پیرامون خدمات و دستاورد‌های دولت یازدهم و دستگاه‌های اجرایی استان، خواستار انعکاس این خدمات از طریق صدا و سیما شد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم با وجود همه مشکلات و نارسایی‌های پیش رو، به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی دست یافت و به وعده‌های خود جامه عمل پوشاند افزود: مهار تورم و گرانی، افزایش ۱۵ درصدی نرخ رشد اقتصادی، احیای جایگاه کشور در عرصه بین المللی، باز پس گیری بازار‌های فروش نفت و احقاق حقوق کشور در این حوزه بخشی از عملکرد دولت به شمار می‌رود.

سلیمانی اضافه کرد: این اقدامات و خدمات و همچنین عملکرد تیم دیپلماسی کشور نه تنها از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان حوزه روابط عمومی به خوبی اطلاع رسانی نشد بلکه از سوی برخی منتقدان هم با تخریب و سیاه نمایی مواجه و نادیده گرفته شد.

سلیمانی ادامه داد: در سال‌های اخیر همچنین اقدامات خوبی در حوزه راهسازی، صنعتی، پتروشیمی، بهسازی روستاها، آبرسانی و گازرسانی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، اما به خوبی اطلاع رسانی نشد که پیشنهاد می‌شود مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن بستن قرارداد با صدا و سیما، زمینه انعکاس این خدمات در رسانه ملی را فراهم کنند.

وی بر اهتمام بیشتر روابط عمومی‌های استان به اطلاع رسانی از فعالیت دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: اکنون که دوران رقابت‌های انتخاباتی تمام شده است و بهانه‌ای برای خودداری از تبلیغ فعالیت‌های دولت وجود ندارد، انتظار می‌رود این وظیفه به خوبی پیگیری شود.

در این همایش، مدیران روابط عمومی ۷ دستگاه اجرایی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان روابط عمومی برتر و مدیران ۷ روابط عمومی دیگر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار