قمی:برای قهرمانی در مسابقات جودو کارگران، داوران را هم شکست دادیم

سرمربی تیم ملی جودو کارگری کشورمان گفت: به دلیل اینکه تیم ایران در دوره گذشته این مسابقات در کشور ایتالیا قهرمان شده بود، مسئولان برگزاری مسابقات زیاد راغب نبودند تا کاپ قهرمانی به تیم کشورمان برسد.

سعید قمی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد سطح مسابقات جودو کارگران اظهار داشت:تیم ما برای دومین بار بود که در این مسابقات حضور پیدا می‌کرد و خدا را شاکرم که توانستیم از عنوان قهرمانی دوره گذشته خودمان به شایستگی دفاع کنیم.

وی افزود: تیم ما با هشت جودوکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود و خوشبختانه به لطف خدا در تمامی اوزان ورزشکاران ما موفق شدند مدال کسب کنند. رهاورد تیم اعزامی جودو به این مسابقات کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بود و به شایستگی توانستیم از عنوان قهرمانی دوره گذشته خودمان در ایتالیا دفاع کنیم.

قمی در ادامه گفت:در مسابقات تیمی هم جودوکاران توانستند با شکست یکی پس از دیگری حریفان حائز رتبه نخست شوند. البته به دلیل برنامه ریزی که در روز پیش از مسابقه انجام داده بودیم، مجبورشدیم ارنج تیمی خودمان را تغییر بدهیم. به طور مثال کیوان بهرامی که در وزن ۶۰ کیلوگرم قرار داشت را مجبورشدیم به یک وزن بالاترببریم و همین امر سبب شده بود تا در دیدار پایانی مقابل اتریش به مشکل بخوریم، ولی خوشبختانه با تدابیری که برای این ورزشکاران در نظر گرفتیم، توانستیم از سد این حریف سر سخت عبور کنیم، به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران در ادامه بیان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه ایران در دوره گذشته این مسابقات در کشور ایتالیا قهرمان شده بود، مسئولان برگزاری مسابقات زیاد راغب نبودند تا کاپ قهرمانی به تیم کشورمان برسد، اما با دعای خیر مردم کشورمان در این شب‌های عزیز توانستیم داور و عوامل مسابقات را با هم شکست بدهیم مقتدرانه و بدون حرف و حدیث خاصی به مدال طلا دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان لیگ جودو در پایان اظهارداشت: این قهرمانی را تقدیم به تمامی شهدای ترور اخیر در تهران، به خصوص کارگرانی که در این حادثه تلخ شهید شدند، می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار