کرمان؛

توزیع 7هزار وعده غذای گرم درلیالی قدر

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمان گفت: همزمان با فراسیدن احیاء لیالی قدر از محل نیات موقوفات این شهرستان 7 هزار وعده غدای گرم در بین زائران و مجاوران توزیع می شود.

توزیع 7هزار وعده غذای گرم درلیالی قدربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمود یوسفی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: در راستای اجرای طرح افطارالصائمین از محل عواید نیات موقوفات شهرستان کرمان ، مراسم توزیع افطاری در بین مؤمنان روزه‌دار در محل اماکن متبرکه و بخش عمده در محل مساجد اجرا می‌شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال نیز از محل اجرای نیات موقوفات منطبق بیش از 2 هزار وعده غذای گرم در بین روزه‌داران در امامزاده محمد (ع) کرمان ،موسسات خیریه ،نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد شهر کرمان توزیع شد.

یوسفی با اشاره به پخت وتوزیع 5 هزار وعده غذای گرم درمراسم احیاء لیالی قدر تصریح کرد: کلیه هزینه های این طرح از محل نیات موقوفات آقا عبدالعلی (طهماسب آباد)، آقا لطفعلی (بلوار جمهوری ) ،اقا کوچک و حاج آقا بزرگ جهت افطاری به روزه داران انجام می شود.

وی با اشاره به نیات موقوفه آقا عبدلعلی افزود: این موقوفه شامل رقبات مسکونی و تجاری واقع در شهرک‌های شهرداری و باهنر کرمان است که توسط واقف خیراندیش "آقا عبدالعلی" در حدود 150 سال پیش با نیات مختلف و عام‌المنفعه وقف شده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: این موقوفه، دارای نیات مختلف است که برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام)، توزیع افطاری در ایام ماه مبارک رمضان و تهیه‌ گوشت قربانی و توزیع آن دربین نیازمندان و فقرا، بخشی از نیات این موقوفه‌ ارزشمند است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار