همزمان با لیالی قدر؛

اعلام پایگاههای فعال اهدای خون در خراسان رضوی

سازمان انتقال خون خراسان رضوی برنامه فعالیت پایگاه های اهدای خون مشهد مقدس در شب های قدر را اعلام کرد.

اعلام پایگاههای فعال اهدای خون در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، در ایام شبهای قدر ۲۳ و ۲۵ و ۲۷ خرداد تمامی پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۱:۴۵ بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود .

همچنین تمامی پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس در روز جمعه  ۲۶ خرداد مصادف با ۲۱ ماه مبارک رمضان و شهادت امیرالمومنین (ع) از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۱:۱۵ بامداد نیز آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه، پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی ( تقی اباد ) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی ۳ طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه سیار واقع در باب الرضا ( ع ) از ورودی خیابان تهران به حرم مطهر، پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم آباد، پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال ۲ و ۴  و پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب ۳۳ از پایگاه های فعال مشهد در این طرح به شمار می روند.

همچنین در این اطلاعیه اعلام شده است که پایگاه اهدای خون شهرستانهای قوچان، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور نیز در شبهای قدر ساعتی پس از افطار آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود .

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار