ساری،

کشف ماهیان خاویاری قاچاق به ارزش 34 میلیون ریال در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ماهیان خاویاری قاچاق به ارزش بیش از 34 میلیون ریال در محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی افزود: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی و فرآورده های شيلاتی و جلوگيری از حمل و نقل و نگهداری و عرصه ماهيان خاوياری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان محمود آباد روز گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند.

وی گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، بیش از 28 کیل. گرم ماهی خاویاری قاچاق به ارزش 34 میلیون ریال را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ماموران در این عملیات متهم به قاچاق کالا به نام ق- ع را که قصد فروش ماهیان خاویاری قاچاق در بازار ماهی فروشان را داشت، دستگیر کردند و ماهیان مکشوفه به اداره شیلات تحویل شد.

سرهنگ پهلوانی از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالای قاچاق در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
New Zealand
ناشناس
۰۵:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
آورین
آخرین اخبار