شیراز؛

تجلیل از خادم و مدیر نمونه قرآنی کشور

با حضور رئیس جمهور از حجت الاسلام برزگر به عنوان خادم و مدیر نمونه قرآنی کشور تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احدقائدی مدیر روابط عمومی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله گفت: مراسم بیست و دومین همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم، دیشب همزمان با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و نیمه ماه مبارک رمضان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
 
قائدی افزود: دراین مراسم که با حضور رئیس جمهور برگزار شد،حجت الاسلام دکتر منصور برزگر به نمایندگی از استان فارس به عنوان مدیر و خادم نمونه قرآنی کشور تجلیل شد.

وی اظهار کرد: دکتر بزرگر از یادگاران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید است که با تلاشهای بی وقفه در راه اعتلای قرآن کریم موفق به تربیت هزاران حافظ و قاری قرآن درسطح میهن اسلامی شده است.
 
قائدی با اشاره به برگزاری طرح ملی پنجره ای به آسمان درسال گذشته بیان کرد: مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله در آزمون های حفظ قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امورخیریه رتبه اول استان و درمجمموع رتبه دوم کشور را کسب نموده است.
 
مدیر روابط عمومی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله تصریح کرد: مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله از سال 1371 در جنوبی ترین منطقه کشور شروع به فعالیت کرده و اکنون پس از از25 سال با دائرکردن 360شعبه و مرکز آموزش قرآن کریم و هم چنین مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه یکی از بزرگترین مؤسسات قرآنی و فرهنگی کشور محسوب می شود.
انتهای پیام/ر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
آقای برزگر بسیار انسان پر تلاشی است
آخرین اخبار