ساری،

برگزاری ضیافت افطاری برای بیش از 150 ایتام

ضیافت افطار با حضور بیش از 150 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن قربانی معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد مازندران گفت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از پانزدهم رمضان همزمان با ولادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا 21رمضان روز شهادت امام علی (ع) ادامه دارد.

وی با قدر دانی از همراهی خیران برای خدمت رسانی به مددجویان افزود : ضیافت افطار با حضور بیش از 150 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در ساری با هزینه کارکنان اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد.

قربانی با بیان اینکه کمیته امداد برای ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای به مددجویان ارائه می کند، گفت: این مراسم با کمک کارکنان اداره کل کمیته امداد مازندران و مشارکت خیران با هزینه ای به ارزش 90 میلیو ن ریال برای مددجویان برگزار شد .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: یکی از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان ، ایجاد بیش از 100 پایگاه برای جذب حامی در هفته اکرام ایتام است.

قربانی گفت: این پایگاه ها در میادین مرکزی شهرستان ها وبخش ها درسالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع) برگزار می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت:در مازندران ۷ هزار و 317 نفر از ایتام ومشمولان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

قربانی گفت: مردم نیکوکار مازندران می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #0029*741*با شناسه واریز با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،به کمیته امداد جهت خدمت رسانی بهتر به ایتام و مشمولان طرح محسنین یاری رسانند.

وی افزود در ماه مبارک رمضان سال گذشته دو هزار و 456حامی نیکوکار حمایت دو هزار و 578 نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده گرفتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار