مدیر تیم سیاه جامگان:

هنر میثاقیان میدان دادن به جوانان است/ قرارداد یرکوویچ تا پایان هفته تمدید می شود

رهبر گفت: هنر میثاقیان، بازی گرفتن از بازیکنان جوان است و بسیاری از بازیکنان باتجربه تیم ما فوتبال خود را مدیون این مربی هستند.

آرمین رهبر در گفت و گو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط فعلی تیم سیاه جامگان اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون در امر یارگیری موفق بودیم. از فردا هم تمریناتمان را برای فصل جدید آغاز می کنیم. تا پایان هفته تمام بازیکنان مدنظر خود را جذب می کنیم.
 
وی درباره اردوهای آماده سازی تیم سیاه جامگان گفت: قصد داریم با ظرافت خاصی فصل نقل و انتقالات را پیش ببریم. اکبر میثاقیان شناخت کاملی از سیاه جامگان دارد و براساس تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف نقل و انتقالات را دنبال می کنیم. 
 
رهبر در مورد اینکه بازیکنان جذب شده تا چه اندازه ای می توانند در لیگ هفدهم به سیاه جامگان کمک کنند، اظهار داشت: از بازیکنانی که به سیاه جامگان آمده اند، رضایت کامل داریم. البته باید شرایط مالی را هم در نظر بگیریم و براساس آن یارگیری کنیم.
 
مدیر تیم سیاه جامگان ادامه داد: هنر میثاقیان خوب بازی گرفتن از بازیکنان جوان است. بسیاری از بازیکنان باتجربه ما فوتبال خود را مدیون این مربی هستند و اطمینان دارم در لیگ هفدهم هم چند بازیکن با کیفیت دیگر از سوی میثاقیان به فوتبال ایران معرفی می شوند.
 
وی درمورد تمدید قرارداد گوران یرکوویچ گفت: یرکویچ قرار است تا پایان هفته به ایران بیاید و قراردادش را با سیاه جامگان تمدید کند.
 
رهبر در پایان خاطرنشان کرد: خانواده عباسی تاکنون برای پیش برد برنامه های سیاه جامگان از جیب هزینه کرده اند و امیدوارم به زودی با یک حامی مالی برای تامین هزینه های باشگاه به توافق برسیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار