خسروی:

برای اولین بار از فوتبالی بودنم شرمسار شدم/حتما باید دوربین باشد تا در مراسم ترحیم بزرگان شرکت کنیم؟

کارشناس داوری فوتبال از حضور کمرنگ اهالی ورزش در مراسم ترحیم یک داور پیشکسوت انتقاد کرد.

خسروی: برای اولین بار از فوتبالی بودنم شرمسار شدم/حتما باید دوربین باشد تا در مراسم ترحیم بزرگان شرکت کنیم؟!به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته مراسم ترحیم زنده یاد عبدالرضا موزون پیشکسوت داوری کشورمان برگزار شد اما متاسفانه اهالی ورزش از این مراسم استقبال خوبی نکردند. در اولین واکنش علی خسروی کارشناس و ناظر داوری بلافاصله پس از این مراسم، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان و ورزشکاران پرداخت.


علی خسروی در همین ارتباط گفت: واقعا نمی دانم چرا مشارکت اهالی ورزش در مراسم ختم مرحوم عبدالرضا موزون تا این حد کم بود، احتمالا همه ورزشکاران روزه دار بوده اند و نتوانسته اند به مراسم بیایند. به جز حسن کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال و مهدی محمدنبی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال هیچ مقام مسئولی از وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال در این مراسم حضور نداشت.

وی افزود: هیچ یک از هنرمندان و خبرنگاران نیز در این مراسم شرکت نداشتند، این در حالی است که داوران سعی می کنند در تمام اتفاقات تلخ و شیرین کنار اهالی فرهنگ و هنر باشند.

کارشناس داوری ادامه داد: من از معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس سازمان بهشت زهرا به دلیل اینکه اجازه دادند پیکر زنده یاد عبدالرضا موزون در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود تشکر می کنم.

وی همچنین با اشاره به سوابق زنده یاد عبدالرضا موزون در داوری فوتبال کشورمان تصریح کرد: مرحوم عبدالرضا موزون نخستین داوری بود که شهرآورد استقلال و پرسپولیس را قضاوت کرد، وی اولین داور بین المللی ایران نیز بود و در دهه پنجاه دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر سانتوس برزیل را نیز قضاوت کرد.

وی افزود: از دیگر سوابق مدیریتی مرحوم موزون می توان به ریاست کمیته داوران و ریاست کانون داوران ایران اشاره کرد. متاسفانه در مورد زمان و مکان مراسم تشییع پیکر و ترحیم آن مرحوم اطلاع رسانی دقیقی نشد و من از این مسئله بسیار متاسفم.

خسروی ادامه داد: به نظر می رسد نبودن دوربین های تلویزیونی نیز در حضور کمرنگ اهالی ورزش در این مراسم موثر بود. آیا حتما باید در مراسم افرادی که نام آور هستند شرکت کنیم؟ آیا حتما باید دوربین های تلویزیونی در حضور داشته باشند تا برخی در مراسم زحمتکشان ورزش کشور شرکت کنند؟

وی افزود: این نخستین بار بود که من از فوتبالی بودن و داور بودن خود احساس شرمساری کردم. باید بگویم که من از کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال، باشگاه های تهرانی و همه مسئولان فوتبال کشور به دلیل این بی توجهی به مراسم ترحیم مرحوم عبدالرضا موزون گله مندم زیرا خانواده آن مرحوم از بی مهری اهالی فوتبال دل شکسته شدند و این رسم بدرقه یک داور پیشکسوت نبود.

کارشناس داوری در پایان گفت: من از رسانه ها نیز گلایه دارم زیرا اگر من عکس خود را در کنار زنده یاد عبدالرضا موزون منتشر نمی کردم، هیچ رسانه ای از آن مرحوم عکسی در اختیار نداشت. در سال 87 من از دنیای قضاوت فوتبال خداحافظی کردم و در همان روز از زنده یاد موزون نیز تجلیل شد.  

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار