لرستان؛

آغاز طرح مفتاح الجنه در بروجرد

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد از آغاز طرح مفتاح الجنه با هدف رسیدگی بیشتربه مشکلات ایتام وخانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  معظمی گودرزی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: دراین طرح مسئولان این شهرستان با حضوردرمنازل برخی ایتام مشکلات آن‌ها را از نزدیک مشاهده و بخشی از نیاز‌ها وهزینه‌های مربوط به آن خانواده‌ها را تقبل می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح از چند سال پیش در ماه مبارک رمضان با حضورافراد خیردرمنزل افراد تحت پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: هدف ازاجرای این طرح مشارکت هرچه بیشتر خیران و مردم در کمک رسانی به محرومان است.
 
مدیر کمیته امداد بروجرد گفت: در طرح اطعام نیازمندان درماه رمضان با کمک خیران به حدود ۱۱ هزارخانواده تحت پوشش این نهاد حمایتی سبد کالا اهدا خواهد شد.
 
معظمی گودرزی برگزاری جشن رمضان، طرح زکات واجب فطریه، اجرای طرح محسنین واکرام ایتام را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد دراین ماه بیان کرد و افزود: سرکشی از ایتام یکی ازاصلی‌ترین برنامه‌های مخصوص ماه مبارک رمضان به خصوص در نیمه دوم این ماه است.
 
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال توسط خیران به ایتام تحت پوشش این نهاد در بروجرد اهدا شده است گفت: درمجموع ۹۶۰ یتیم تحت پوشش این نهاد حمایتی دراین شهرستان وجود دارد که توسط سه هزارو ۶۵۰ حامی مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌گیرند.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان هرشب حدود ۲۰۰ تن از ایتام و افراد تحت پوشش این نهاد برسرسفره افطاراین نهاد حاضرخواهند شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.