ذوالفقاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم موارد مشکوک را به نیروهای امنیتی اطلاع دهند

معاون امنیتی وزیر کشور از مردم درخواست کرد هرگونه تردد و رفت و آمد مشکوک را به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اطلاع دهند.

شورای امنیت کشور بعد از ظهر تشکیل جلسه می دهدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه صبح امروز دو حادثه تروریستی یکی در مجلس شورای اسلامی و در محل ورود ارباب رجوع و دیگری در مرقد امام خمینی(ره) صورت گرفت، گفت: در حادثه حرم یکی از افراد تروریست خودش را منفجر کرد و موجب شهادت یک نفر دیگر در آنجا شد.

معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه دو نفر هم در این حادثه زخمی شدند، اظهار داشت: در این مرحله بلافاصله نیروهای دیگر وارد عمل شدند و تروریست دوم را مورد هدف قرار دادند و به هلاکت رساندند.

وی در خصوص حادثه مجلس ادامه داد: چهار نفر با پوشش لباس زنانه از مسیر ورود ارباب رجوع وارد می‌شوند و با ایجاد درگیری در درب ورودی به مجلس به داخل آن نفوذ می‌کنند که بالافاصله نیروهای تأمین کننده امنیت از ورود آنها به قسمتهای اصلی مجلس جلوگیری می‌کنند و نهایتا درگیری‌ها در ساختمان دفتر نمایندگان مجلس ادامه پیدا می‌کند.

ذوالفقاری با بیان اینکه تروریست‌ها در محیط مجلس در رویارویی با هرکس او را مورد هدف گلوله قرار می‌دادند، بیان کرد: در حال حاضر بیش از سی نفر مجروح به مرکز اورژانس منتقل شده‌اند و دو نفر هم شهید شده‌اند.

وی افزود: درطول این درگیری مجلس و کمیسیون‌ها کار عادی خود را دنبال می‌کردند و هیچ گونه خللی در برنامه‌های مجلس به وجود نیامد و تروریست‌ها به محاصره کامل درآمدند.

معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه بعد از انتشار خبر این حادثه به همه کشور اعلام آمادگی کردیم، اظهار داشت: در حال حاضر شورای عالی تأمین استان تهران تشکیل جلسه داده و بعدازظهر هم شورای امنیت کشور تشکیل می‌شود و برای اینکه در آینده شاهد این حوادث نباشیم برنامه‌های گسترده‌ای داریم.

ذوالفقاری از مردم درخواست کرد هرگونه تردد و رفت و آمد مشکوک را به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی کردند تا در کشور ما اقدامات تروریستی انجام شود، اظهار داشت: ما ده‌ها تیم از گروه‌های تروریستی را در چند سال گذشته دستگیر کردیم و دستگاه‌های اطلاعاتی تلاش می‌کنند این گونه تحرکات را کنترل کنند و دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار