سنندج؛

تأسیس دفتر پژوهش جهاددانشگاهی در دانشگاه علمی کاربردی

سرپرست واحد پژوهش جهاددانشگاهی کردستان گفت: به منظور حمایت از طرح‌های پژوهشی اساتید جهاد دانشگاهی واحد کردستان دفتر پژوهش این نهاد انقلابی در دانشگاه علمی – کاربردی تأسیس می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جاهده تکیه خواه سرپرست واحد پژوهش جهاددانشگاهی کردستان گفت:این دفتر در راستای تحقق اهداف و برنامه های پژوهشی جهاددانشگاهی تأسیس می‌شود.

وی افزود: با راه اندازی این دفتر دو کارگروه تخصصی مطالعات نیازسنجی و پروژه‌یابی و کارگروه مستندسازی یافته‌های پژوهشی کار اساتید جهاددانشگاهی در استان تشکیل می‌شود.

تکیه خواه به اهداف کارگروه مطالعات نیازسنجی و پروژه یابی اشاره کرد وگفت: بررسی و شناسایی اولویت‌های پژوهشی، پیگیری و برقراری ارتباط با سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه، پیگیری و مذاکره جهت اخذ طرح و ... از اهداف ایجاد این کارگروه است.

سرپرست واحد پژوهش جهاددانشگاهی کردستان گفت: انجام هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری و شرکت در همایش‌ها و جشنواره‌های تخصصی جهت ارائه یافته‌های پژوهشی، تهیه و تنظیم کارنامه علمی پژوهشی اساتید دانشگاهی دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی، انتشار و ارائه آن به مسئولان از اهداف تشکیل کارگروه مستندسازی و انتشار یافته‌های پژوهشی است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.