صهیونیستها اراضی کشاورزان فلسطینی در نوار غزه را تخریب کردند

صهیونیست های غاصب بار دیگر با یورش به شمال و جنوب نوار غزه، اراضی کشاورزان فلسطینی را تخریب کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل ازخبرگزاری فلسطینی صفا،بولدوزر‌ها و تجهیزات خاک ‌برداری ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر از جنوب و شمال نوار غزه به اراضی فلسطینی‌ها یورش برده و خسارت‌های سنگینی به اراضی کشاورزان فلسطینی وارد کردند.

بامداد امروز، بولدوزر‌ها و تجهیزات خاک‌برداری ارتش رژیم صهیونیستی با حمایت خودروهای نظامی، از منطقه شرق روستای «خزاعه» [به ضم خ] واقع در شرق استان «خان یونس» در جنوب نوار غزه، و نیز از منطقه شمال «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه، وارد نوار غزه شدند.

براساس این گزارش، بولدوزرهای ارتش اسرائیل با حمایت و پشتیبانی چهار خودروی نظامی و چند دستگاه خودروی جیپ ارتش اسرائیل، که در نوار مرزی مستقر هستند، وارد نوار غزه شدند و بلافاصله به خاک‌برداری اراضی فلسطینی پرداختند.

براساس این گزارش، در شمال نوار غزه و در منطقه بیت لاهیا نیز چهار بولدوزر ارتش اسرائیل از گذرگاه غربی «زیکیم» حدود پنجاه متر وارد خاک نوار غزه شدند و به خاک‌برداری اراضی فلسطینی‌ها پرداختند.

ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی در شرق و شمال نوار غزه، به بهانه‌های امنیتی وارد مناطق فلسطینی‌ها شده و در اراضی آنها به خاک‌برداری می ‌پردازد که این اقدام آن خسارت‌های سنگینی به کشاورزان فلسطینی وارد می‌کند.

همچنین العالم از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه سلوان در جنوب مسجد الاقصی خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار