اردوغان: برای مقابله با تروریست‌ها به حرف هیچکس گوش نخواهیم کرد!

رئیس‌جمهور ترکیه گفت آنکارا به پاکسازی کشور از عناصر فتح‌الله گولن ادامه می‌دهد و همزمان با گروه‌های تروریستی در شمال سوریه مقابله می‌کند.

اردوغان: برای مقابله با تروریست‌ها به حرف هیچکس گوش نخواهیم کرد!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود در استانبول گفت: اگر یگان های مدافع خلق خطری برای کشور ما یا شهروندان ما باشند، در صورتی که تصمیم بگیریم عملیات نظامی را ضد این تروریست ها آغاز کنیم به حرف هیچ کسی یا هیچ طرفی گوش نخواهیم کرد. اگر کشور ما هدف هر نوع عملیات تروریستی قرار گیرد به وظیفه خود عمل خواهیم کرد. همانطور که در گذشته عملیات سپر فرات را به همین علت اجرا کردیم. 

اردوغان افزود: به پاکسازی کشور خود از عناصر فتح الله گولن ادامه می دهیم و همزمان با گروه های تروریستی در شمال سوریه مقابله می کنیم. با وجود قربانیانی که در شب کودتای نافرجام تقدیم کردیم، کشورمان را به خائنان تحویل ندادیم. کودتای پانزدهم ژوئیه، خونبارترین کودتا در تاریخ ترکیه بود. 

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ما قهرمانانه با همه گروه های تروریستی مقابله کردند و توانستند موفقیت های بزرگی به دست آورند. در سال 2015 ترکیه با مشکلاتی پس از انتخابات روبرو شد و عده ای تلاش کردند ما را به گذشته بازگردانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار