لرستان؛

پارک ملت خرم آباد با حضور شهردار و اعضای شورای شهر افتتاح شد

طی مراسمی با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از شهروندان پارک ملت در محله کرگانه افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عیدی بیرانوند، شهردار خرم آباد در این مراسم در سخنانی گفت: اجرایی شدن طرح‌های کلان شهر خرم آباد آینده روشنی را برای این شهر ترسیم کرده است.

عیدی بیرانوند در آیین افتتاحیه بوستان محله‌ای ملت با بیان اینکه درصد بالایی از درآمد‌های شهرداری هزینه اجرایی شدن طرح‌های کلان شهری شده است گفت: درآمد اصلی شهرداری‌ها را عوارض شهری و وصول مطالبات شهروندی تشکیل می‌دهد که مدیریت شهری طی این دو سال تمام تلاش خود را معطوف به طراحی و اجرای طرح‌های کلان شهری کرده است.

وی در ادامه افزود: طبق آمار‌ها مشارکت مردم در حوزه شهری خیلی مناسب نیست چرا که با وجود ۱۷۵ هزار ملک شهری، فقط عوارض ۷۵۰۰ ملک (۷ %) پرداخت می‌شود.
وی گفت: رتبه بودجه شهر خرم آباد در این دوره از ۳۰ به ۲۷ بهبود یافته است و در بحث درآمدی، شهرداری ۱۰۰ میلیارد مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی دارد.
درآینده حدود ۳۰۰ میلیارد درآمد از طرح‌های مشترک برای شهرداری کسب خواهد شد.
وی اقدامات مدیریت شهری در توسعه سرانه فضای سبز شهری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تلاش مجموعه شهرداری سرانه فضای سبز خرم آباد به ۲ برابر رسیده است.

عیدی بیرانوند با اشاره به توسعه سرانه فضای سبز شهری در خرم آباد، مجموعه طرح‌های آبشار طلایی، بوستان فرهنگ ماسور، پارک کاسیت و بوستان‌های محله‌ای را از اهم فعالیت‌های خدمات مدیریت شهری دانست و اظهار کرد:با وجود چنین طرح هایی آینده روشنی برای شهر خرم آباد ترسیم شده است.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار