نامجومطلق: باید به تفکرات کی روش برای دعوت از بازیکنان تیم ملی احترام گذاشت

هافبک اسبق سرخابی های پایتخت گفت:کی روش برای دعوت بازیکن به تیم ملی اختیارتام دارد و باید به تفکرات وی احترام گذاشت.

نامجومطلق: باید به تفکرات کی روش برای دعوت از بازیکنان تیم ملی احترام گذاشتمجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فهرست جدید بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ازبکستان بیان کرد: باید به نظر کارلوس کی روش احترام گذاشت چراکه وی به عنوان مسئول فنی تیم تصمیم می گیرد با چه بازیکنانی راه موفقیت را طی کند. نمی توانیم از کی روش برای غیبت برخی بازیکنان در فهرست تیم ملی ایراد بگیریم. وی برای دعوت بازیکن به اردوی تیم ملی اختیار تام دارد و با تفکرات خاص خودش، بهترین نتایج را گرفنه است.
 
وی درمورد غیبت بازیکنان استقلال در این فهرست گفت: امید ابراهیمی به دلیل آسیب دیدگی 2 بازی اخیر استقلال را از دست داد و اطلاعی از وضعیت جسمانی وی ندارم اما وجود کاوه رضایی این روزها در ترکیب استقلال به مهره ای کلیدی تبدیل شده و از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد. با این وجود کی روش تصمیم گرفته از بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی پیش از دیدار با ازبکستان استفاده نکند.  
 
نامجو مطلق در ادامه تصریح کرد: تیم ملی در خط حمله از لژیونرهای خوبی بهره می برد و به همین دلیل کی روش با توجه به محدودیت، کاوه رضایی را به اردو دعوت نکرده است. سرمربی تیم ملی باید درمورد نفرات حاضر در این تیم جوابگو باشد که صدرنشینی مطلق ایران در گروه اول مقدماتی جام جهانی، بهترین جواب است.
 
هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان اظهار داشت: برتری مقابل ازبکستان سبب می شود تیم ملی ایران برای نخستین بار در تاریخ، در فاصله 2 بازی مانده تا اتمام رقابت های مقدماتی جام جهانی به این رقابت ها صعود کند. به هر حال باید به تفکرات کی روش احترام بگذاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار