فرماندار بروجرد:

صحت انتخابات شورای شهر بروجرد تایید شد

فرماندار بروجرد از صحت انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بروجرد توسط هیات اجرایی و نظارت بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛کورانی فر، فرماندار بروجرد گفت: بعد از برگزاری انتخابات شورا‌ها و اعلام اسامی کاندیداهای پنجمین دوره شورای شهر بروجرد برخی از کاندیدا‌ها نسبت به برگزاری انتخابات معترض بودند.

وی افزود: ۶۰ کاندید در بروجرد معترض انتخابات شورا‌ها بودند که این افراد نسبت به برگزاری انتخابات و تخلفات شاکی بوده و بعد از انتخابات این موارد مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت صحت انتخابات شورا‌ها توسط هیات اجرایی شهرستان بروجرد تایید شد.

کورانی فر در ادامه گفت:، اما بعد از اعلام صحت انتخابات توسط هیات اجرایی، هیات نظارت شهرستان وارد عمل شد تا صحت انتخابات شورا‌ها را تایید کنند و امروز هیات نظارت هم صحت انتخابات شورای شهر را تایید کرد.

فرماندار بروجرد گفت: به هیچ عنوان انتخابات شورای شهر بروجرد ابطال نخواهد شد و خبرهایی که برخی از کانال‌های تلگرامی در این راستا درج می‌کنند کذب است.

کورانی فر با اشاره به این که انتخابات شورای شهر بروجرد در این دروه به صورت الکترونکی برگزار شد افزود: ۱۸۷ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بروجر ثبت نام کرده بودند که ۹ نفر از میان آن‌ها توسط مردم انتخاب شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.