در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ؛

بهره معنوی و علمی را در نمایشگاه قرآن در نظر بگیریم

مردم استفاده از نمایشگاه قرآن را فقط نمایشگاه ندانند، بلکه استفاده معنوی باید در کنار استفاده علمی باشد.

سمیه کیارود مسئول مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در گفتگو با حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی نمایشگاه قرآن گفت: با اینکه روزهای اول نمایشگاه است ولی استقبال مردم بسیار خوب است و محصولاتی هم که در غرفه ها ارائه شده بسیار جدید و با کیفیت بوده است. مطابق با شعار فرهنگی نمایشگاه شکل گرفته است.

وی پیرامون افزایش یا کاهش بار معنوی نمایشگاه قرآن در سال ۹۶ اظهار داشت: من بازدید از تمام نمایشگاه را هنوز انجام  نداده ام، ولی نسبت به همین غرفه می توانم بگویم امسال غرفه ی ما نسبت به سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است.

مسئول مرکز مدیریت حوزه علمیه در ادامه پیرامون یارانه برای ایجاد غرفه  خاطر نشان کرد: ما یارانه ای دریافت نکرده ایم چراکه مسئولیت برپایی این غرفه بر گردن مرکز مدیریت حوزه قم است و تمام مخارج را هم این حوزه برعهده دارد.

کیارود در خصوص تاثیرگذاری نمایشگاه بر مخاطبان تصریح کرد: یکسری از علاقه مندان ما، خانم های جوان هستند که برای تحصیل در حوزه علاقه دارند و ما آن ها را با کتاب هایی که در حوزه منتشر می کنیم، آشنا می کنیم و این برای آن ها تاثیرگذار است.

وی کلام نهایی خود را این گونه بیان کرد: من توصیه می کنم که مردم نمایشگاه قرآن را فقط نمایشگاه ندانند، بلکه استفاده معنوی باید در کنار استفاده علمی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار