کوشنر: ترامپ به دلیل حماقت جمهوری‌خواهان به آن‌ها دروغ گفته است

داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد ترامپ هم‌حزبی‌های خود را احمق می‌داند و به همین دلیل به آن‌ها دروغ گفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت ایندیپندنت، بر اساس گفته‌های جرد کوشنر – داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا – دونالد ترامپ به جمهوری‌خواهان دروغ گفته و اظهار کرده است هم‌حزبی‌هایش چنان "احمق" هستند که دروغ‌هایش را باور می‌کنند.

طی رقابت‌های انتخاباتی سال 2008 آمریکا و در تمام عمر دولت باراک اوباما – رئیس جمهور سابق آمریکا – نظریه‌های مختلفی درباره محل زادگاه وی و این‌که وی در خاک آمریکا به دنیا نیامده است، شکل گرفت. بر اساس قوانین این کشور، رئیس جمهور باید در خاک آمریکا به دنیا آمده باشد. دونالد ترامپ یکی از افرادی بود که به این تئوری توطئه دامن زد و زادگاه اوباما را زیر سوال برد.

سردبیر سابق هفته‌نامه "نیویورک آبزرور" ادعا کرده است کوشنر که پیشتر ناشر این هفته‌نامه بوده است، به وی گفته است دونالد ترامپ درو‌غ‌های خود درباره زادگاه اوباما را باور نداشته است.

الیزابت اسپایرز در پیامی در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: "هنگامی که سردبیر نیویورک آبزرور بودم، من و کوشنر درباره این‌که آیا سخنان ترامپ را در صفحه نخست بیاوریم یا خیر با یکدیگر مشورت می‌کردیم."

وی افزود: "من به جرد گفتم با موضع پدر زن او – که آن را نژادپرستانه  و بدبینانه می‌دانستم -- به شدت مخالفم. کوشنر چشم‌های خود را چرخاند و گفت: او (ترامپ) این سخنان را باور ندارد. او فقط می‌داند جمهوری‌خواهان احمقند و آن را باور می‌کنند."

پیشتر، افرادی مانند برنی سندرز – سناتور دموکرات آمریکایی – دونالد ترامپ را "مبتلا به بیماری دروغ‌گویی" دانسته بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار