لرستان؛

دیدار منتخبان شورای شهر خرم‌آباد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان

منتخبان مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز شنبه، ششم خردادماه با نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منتخبان مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز شنبه، ششم خردادماه با نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کردند.

علی ماکنعلی، منتخب مردم خرم‌آباد در شورای شهر خرم‌آباد در این دیدار گفت: ترکیب اعضای شورای شهر خرم‌آباد یک ترکیب باتجربه و از خانواده‌های با اصالت و اعضای خانواده شهدا است.

 وی ادامه داد: ترکیب اعضای شورای شهر خرم‌آباد یک ترکیب با تجربه است که به‌دور از مسائل سیاسی با برنامه‌ریزی مشکلات را حل خواهد کرد.

 ماکنعلی گفت: خرم‌آباد مشکلات زیادی در تمام حوزه‌ها دارد که حل این مشکلات نیازمند همدلی اعضای شورای شهر با مسئولان و نماینده ولی‌فقیه است.

سجاد بابایی، منتخب مردم خرم‌آباد نیز در این دیدار گفت: هدف شورای شهر در جهت تغییر مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط و اعتماد در بین مردم است.

 وی با اشاره به این‌که شورای شهر باید با جدیت در جهت حل مشکلات شهر خرم‌آباد وارد بشود، عنوان کرد: با توجه به ترکیب اعضای شورای شهر خرم‌آباد در این دوره انتظار مردم از شورا بیشتر شده است.

سجاد بابایی گفت: درآمدزایی باید اولویت اول شهرداری خرم‌آباد باشد و شهر خرم‌آباد در تمام زمینه‌ها باید پیشرف کند.

 منتخب مردم خرم‌آباد در انتخابات شورای شهر گفت: در این دوره شورای شهر باید شفاف‌سازی مالی و عمرانی داشته باشد که در این راستا نیازمند رهنمودها و ارشادات نماینده ولی‌فقیه در لرستان هستیم. 

 سجاد بابایی گفت: تعزیه استان لرستان یکی‌از برنامه‌های مردم لرستان در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان است که این برنامه با جدیت و با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.