اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود را به حال تعلیق درآوردند

رئیس شورای امور اسرای فلسطینی اعلام کرد اسیران پس از دستیابی به توافقی با کمیته اعتصاب، اقدامشان را در اعتصاب غذا را به حال تعلیق درآوردند.

اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود را به حال تعلیق درآوردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد منابع فلسطینی گفتند عیسی قراقع، رئیس شورای امور اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد اسیران فلسطینی پس از دستیابی به توافقی با کمیته اعتصاب، اعتصاب غذای خود را به حال تعلیق در آورده‌اند.

اسیران فلسطینی از 17 آوریل (28 فروردین) در روز جهانی اسرا به دلیل نادیده گرفته شدن حقوق انسانی خود در زندان‌های اسرائیل اعتصاب غذای نامحدودی را آغاز کردند.

در ابتدا شمار اعتصاب‌کنندگان 700 نفر بود، اما با گذشت زمان اعتراض به وضعیت نامناسب زندان‌ها و بی‌توجهی به وضعیت بهداشت و احقاق حقوق، گسترش یافت به‌ طوری‌ که تاکنون تعداد اسرای معترض فلسطینی به 2 هزار نفر رسیده است.

​بهبود شرایط بهداشتی، لغو محدودیت ملاقات خانوادگی، پایان دادن به حبس انفرادی و بازداشت‌های اداری از دیگر خواسته‌های اسرای فلسطینی به شمار می‌آید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار