توافق مسکو با کابل برای جلوگیری از تبلیغات منفی مقابل یکدیگر

مشاور امنیت ملی حنیف اتمر با مسکو توافق کردند که از تبلیغات منفی در مقابل یکدیگر خودداری نمایند.

توافق مسکو با کابل: ازتبلیغات منفی در مقابل یکدیگر جلوگیری نمایندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، قادرشاه سخنگوی مشاور امنیت ملی افغانستان گفت که محمدحنیف اتمر با نیکولای پتروشف مشاور امنیت ملی روسیه در حاشیۀ هشتمین نشست امنیتی در مسکو، روی وضعیت امنیتی و سیاسی افغانستان و منطقه با تفصیل صحبت کرده اند.

قادر شاه افزود: "دوطرف توافق کردند که برای ایجاد یک برنامۀ حمایتی در برابر تروریزم و حمایت از صلح روی یک طرح و میکانیزم همه‌جانبه کار می‌کنند، مشاوران امنیت ملی افغانستان و روسیه روی ابعاد تقابل تبلیغاتی میان دو کشور نیز بحث کردند، به تفاهم رسیدند که تقابل تبلیغاتی میان افغانستان و روسیه را به دقت ارزیابی نموده و از تبلیغات منفی در مقابل یکدیگر جلوگیری نمایند”.

سخنگوی مشاور امنیت ملی افغانستانبیان داشت: "مشاور امنیت ملی چین، اطمینان داده است که برای تحکیم امنیت و ثبات در منطقه و افغانستان، کمک‌های نظامی و پشتیبانی شان را بیشتر خواهند کرد”.

وی تصریح کرد: به هدف تحکیم صلح و مبازره با دهشت‌افگنی به یک اجماع ملی – منطقه‌یی نیاز است و باور دارد که در نتیجۀ اقدامات مشترک کشورهای منطقه، هراس‌افگنی از بین خواهد رفت.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار